Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Moppy: Har det hänt något med magen? Min svägeska fick nästan omg köpa nya byxor pga svullen mage..

• Snart så....

Hahaha...nu när man är i babyverkstaden så ser man det jättetidigt på vissa. 2 kollegor på jobbet såg men när de var i 10-12 veckan :D

• Snart så....

De var gravida :)
    de är personer som var pinnsmala och sen fick en liten mage och extra kilon.

• Snart så....

Ja, vissa kollegor är inte så diskreta så de fick den frågan. Varför tror du jag fasar, mina kollegor är inte alltid snälla hahahhah
    Jättebra för vi är typ 5 av 35 kvinnor som inte har barn. Och vi får menade blickar HELA tiden

• Snart så....

fel inställning moppy, klart det blir!! :)

• Snart så....

Killarna på mitt jobb kan komma veckan innan beräknad födsel och bara säga att snart måste jag vara ledig!! Då blir det RAMASKRIK och 1000 frågor så de springer och låser in sig på rummen *asgarv*

Fast vi har 2 st som har genomgått ifv så det är intressant att lyssna på. Tänker om det blir aktuellt för en själv.

• Snart så....

CicciL: trist men det kan ju vara som du skriver om blodkärlen. Kanske inte ska stoppa upp mer papper?
    Själv har det inte kommit mer slem men magen är svullen och har typiska menskänslor :(

Det enda positivt som jag ser nu är att jag får dricka vin på lördag.

• Snart så....

Jisses vad man springer på toaletten nu bara för att kolla HEEEEELA tiden

• Snart så....

Moppy: du har säkert redan skrivit detta. Märkte skillnad på denna blödning och vanlig mens?

• Snart så....

Moppy: helt sjukt egentligen, man kan ju inte vara säker på nått. Inte undra på att man blir testoholic :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???