När märker man av att man är...GRAVID???
Moppy: Har det hänt något med magen? Min svägeska fick nästan omg köpa nya byxor pga svullen mage..
Moppy: Har det hänt något med magen? Min svägeska fick nästan omg köpa nya byxor pga svullen mage..
Hahaha...nu när man är i babyverkstaden så ser man det jättetidigt på vissa. 2 kollegor på jobbet såg men när de var i 10-12 veckan :D
De var gravida :)
de är personer som var pinnsmala och sen fick en liten mage och extra kilon.
Ja, vissa kollegor är inte så diskreta så de fick den frågan. Varför tror du jag fasar, mina kollegor är inte alltid snälla hahahhah
Jättebra för vi är typ 5 av 35 kvinnor som inte har barn. Och vi får menade blickar HELA tiden
fel inställning moppy, klart det blir!! :)
Killarna på mitt jobb kan komma veckan innan beräknad födsel och bara säga att snart måste jag vara ledig!! Då blir det RAMASKRIK och 1000 frågor så de springer och låser in sig på rummen *asgarv*
Fast vi har 2 st som har genomgått ifv så det är intressant att lyssna på. Tänker om det blir aktuellt för en själv.
CicciL: trist men det kan ju vara som du skriver om blodkärlen. Kanske inte ska stoppa upp mer papper?
Själv har det inte kommit mer slem men magen är svullen och har typiska menskänslor :(
Det enda positivt som jag ser nu är att jag får dricka vin på lördag.
Jisses vad man springer på toaletten nu bara för att kolla HEEEEELA tiden
Moppy: du har säkert redan skrivit detta. Märkte skillnad på denna blödning och vanlig mens?
Moppy: helt sjukt egentligen, man kan ju inte vara säker på nått. Inte undra på att man blir testoholic :D