När märker man av att man är...GRAVID???
frejs
BRA att du kröp fram!!!
Jag tror INTE att man skall vara ensam i sin jakt på ÄL, symptom, mens sorg eller lycka. Jag menar
Jag tror att vi alla känner ganska lika att man inte vill älta sin barnalstring med sina real life kompisar. Dels så vill man ju inte att alla ska veta om att man försöker för dt kan bli så hiiiiiiiiimla jobbigt. Nätet kan man ju alltid stänga av liksom. Men sen så är det jobbigare att ställa samma fråga, eller dra samma sken symptom för femtielfte gången för maken eller vännerna. Jag menar de spyr ju om man ber dom svara på vad det kan betyda att det ömmar i boobsen. Alla har ju hört det 50000 gånger MINST
Men nu kärna fabriksarbetare, ni är ju i samma sits och ältar samma problem. Ni åker upp när mensen är lite sen eller boobsen ömmar. och ni faller som en sten när mensen kommer. Vi kan nog alla relatera till hu de andra känner, åde i upp som i nerförsbacken. JUST därför så är det så bra att vi har varandra.
och jag tror att det faktiskt är när man känner sig skitlåg och att det aldrig kommer att fungera, som man behöver tråden som mest. om man orkar vara här vill säga.
x
Så alla som tror att ni är för deppiga för att vara här : Det är FEL
vi finns här och vi vet hur det känns. I alla fall jag tycker att det är så... hoppas att ni håller med.
kram till alla
mensare som plussare