När märker man av att man är...GRAVID???
MEn jag skulle ju jobba ju!!!!!!!!!!!!!!
Skäms sweetan!!!!
Gå nu genast tillbaks till centrifugen!!!!!!
*drar mig själv i armen*
MEn jag skulle ju jobba ju!!!!!!!!!!!!!!
Skäms sweetan!!!!
Gå nu genast tillbaks till centrifugen!!!!!!
*drar mig själv i armen*
HUUUUUUURRRRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
HEja tjejer! Vad ni varit flitiga!
Så nu har vi passerat 12000!!!!!!!!!! Ha! Jag VISSTE väl att vi skulle göra det!!! :) :) :) :)
Här inne i tråden är det fortfarande ett par inlägg kvar men det ska jag se till att vi "tar" så har vi verkligen 12000 på båda "planhalvor"!
Izzie, jag tror helt enkelt inte att man kan VETA exakt när ägget släpper. För vad man ser på stickorna är vad jag förstår endast LH-stegringen.
En del tjejer kan ju känna sin ägglossninge, alltså då ägget släpper. Det kan inte jag så det har jag gett upp. JAg brukar bara försöka kolla med stickor för att veta ungefär vilka dagar som ger bäst chans.
Och som Moppy skrev tidigare så sa hennes gyn att det bästa var att ha 6 även dagarna innan böjen!!!!
Så jag brukar räkna. Har oftast samma antal dagar mellan mens och ÄL så jag vet ungefär när böjen bör komma. Och så försöker vi ha sex redan dagarna innan den beräknade böjen samt under böjdagen och även lite efter.
Hittills har det inte gett något resultat dock. Men skam den som ger sig. :)
Jag undrar jättemycket över FruLLis!!!!!
Var är du och hur gick det idag lilla gumman??????????????????
*kliar mig på orosvecken i pannan*
Och så undrar jag var Page är????
Har du fortfarande besök??
Eller hänger du 100% på gymet nuförtiden???????
Ska även förtydliga att "min" centrifug inte har något att göra med den i vår trådstart. Tyvärr.
Utan en helt vanlig trist centrifug som finns på de flesta lab. Så´n man spinner t ex DNA i. Vilket jag gör just nu.
Så nu vet ni. Tror det var Moppy som undrade???????
Hm nu är man ensam igen på tråden. Typiskt. Att man skulle behöva jobba när det var så'n aktivitet här förut....
Skulle inte Koko titta förbi här ikväll förresten? Fast kanske är du alldeles utsliten efter att varit "konsult" (eller vad det var du skulle vara idag) så du har kraschat i soffan stumpan???
Ooooo!
Detta blir nog inlägg 12000 på trådsidan!!!! :D :D :D :D :D
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuttt!!!!!!!!!!!
kliiiinnnnggeeeelllingkloong!!!
Blåser krulltrumpeter och klingar i bjällerklockor!!!!!!
:)
Lite ensamt kar det med krulltrumpeter när man är själv på tråden, men va fan. What to do! Lite tjimelitjooo ska man väl ändå få ha trots att man är själv?!?! :?
*tittar under lugg*
(vilket är jädrigt svårt för jag har ingen lugg.....)