• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

bra! då kanske det inte är helt omöjligt om jag redan känner ilningar och molande i äggisarna (hade böj onsdag och torsdag. Fast å andra sidan vet vi ju att symptom inte alltid är lika med bebbe....

• Moppy

måste bara inflika vad gäller åksjukeband. en kompis som mår superilla har frågat BM om det är bra att ta åksjukepiller och band etc. hon sa då att man ska försöka att inte göra det om man kan, eftersom det inte är helt fastställt om det är bra för bebisen eller inte. vet inte riktigt vilken sort det var dock, kanske finns det olika starka varianter....

• Moppy

det är ju bara 50% som mår illa Cicci! så du hara bara haft tur!

• Moppy

Är det någon som BIMar snart? Vem ska vi nu heja på? *vill ha fler pluss*

• Moppy

Förresten - en fråga: hur många dagar har ni från ÄL till BIM? Jag har 12 dagar, känns ganska lite? Vore intressant att jämföra...

• Moppy

ingen?? alla försvann? :( ;)

• Moppy

jag har läst att ju kortare period mellan Äl och mens, ju svårare är det att bli gravid...därav min fråga! :D

• Moppy

Snart så: hur många dagar hade du denna månaden?

• Moppy

Eden: Min ÄL kommer lite hipp som happ också, så fortsätt testa eller spana efter snigelslemmet ! ;)

Ok eftersom de flesta verkar ha runt 12 dagar är väl mina 12 dagar inte så onormalt då :)

• Moppy

Jag körde också paper muff a la Cissi denna gång, fast då för att kolla snigelslem runt ÄL. Kanske inte var så bra eftersom slemmet faktiskt behövs för att locka in simmarna... *smart tjej*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???