• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag tänkte jobba hårt med bisolvon och rosenrot nästa omgång (i SA) medan denna ÄL blir en mellanomgång. Har ni hört den förut?!

Jag är ensam kvar här på jobbet med en dator som inte funkar som den ska så jag måste maila alla filer från en kollegas data...skam den som ger sig! Tycker det är riktigt skönt att vara tillbaka igen efter all släkt och mat!

• Lapinette

Själv är jag numera mestadels vid Odenplan då jag kan promenera hem därifrån men annars Hötorget eller Östermalm. Jag går ju alltid på klasser så Vasagatan är inget för mig även om mannen försöker locka mig dit (de få gånger han får för sig att träna så är jacuzzin mycket värd ).

• Lapinette

CicciL - vad sött! Min mor skulle nog fatta med en gång. Både hon, svärmor och hela franska släkten går nu och väntar. Förut tyckte jag att det kändes jobbigt men nu vid nyår då alla skålade och önskade oss en liten bebis så kunde jag inte annat än bli varm och glad. De vill ju bara så väl!

• Lapinette

Hur ser man gravid ut? Grön i ansiktet eller rosor på kinderna? Förstår om det inte var så klart för henne då hon precis blivit farmor. Här så väntar alla på minsta tecken ...trots tillökning i december i Frankrike (min mans bror).

• Lapinette

Själv försökte jag avstyra en sexgalen man i natt då jag vill följa min gynekologs rekommendationer om varannan natt. Omöjligt då mannen är så het varje gång jag har ÄL nuförtiden. Det är precis som han kan lukta sig till det?!... är han en hund?

• Lapinette

Nej, jag är precis åter efter datorkillen har försökt att återuppliva min dator. Fast jag är nog inget trevligt sällskap, måste jobba ikapp på något sätt.

• Lapinette

mugglesfan - visst är världen allt bra liten. Vad har hon för namn? Har fått otroligt bra tips på den tråden och helt gått på deras rekommendationer när det gäller hotell och safari.

På tal om liten värld så listade Brudsommar ut vem jag är. Förutom detta så har jag fått spetsen till min bröllopsklänning av en BT-tjej, skålat i champagne på Franska nationaldagen med en annan och så var det syster till en BT-tjej som klurade ut vem jag var när vi var på samma bröllop i somras. Så särskilt anonym här inne är man inte!

• Lapinette

Godmorgon,
    Måste bara dra en liten solskenshistoria. En träningsväninna som har försökt att bli gravid och inte lyckats och tillslut började med IVF, gav upp och fyllde i adoptionspapper blev helt plötsligt gravid på normalt sätt. Helt otroligt! Sprang på henne igår och nu är hon mamma till en liten dotter på 8 månader. Så tjejer, ge inte upp!!!

• Lapinette

Mirakel händer! Jag menar detta par har en minimal chans att bli gravida normal väg och gör IVF och annat för att bli det och så blir hon gravid helt normalt i alla fall. Blev så glad för deras skull och igår när jag träffade henne berättade hon glatt om hela graviditeten, träning före och efter samt att hon sa att hon absolut tyckte man skulle gå till läkaren och ljuga när man provat att bli gravid i 6 månader. Jag sa då till henne att det är där vi är nu men min läkare säger 1 år. Hon sa - byt läkare, gå någon annanstans och ljug! Jag kan inte ljuga .

• Lapinette

Förresten tjejer, har varit inne och tittat på fotona (de nya som tillkommit).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???