Inlägg från: Victoria80 |Visa alla inlägg
  • Victoria80

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag känner också en tjej som fick väldigt ont i magen och åkte in med sin kompis på sjukhuset och födde ett barn!!! Lyckost kompisen som fick vara med helt otippat på en förlossning...(min dröm)
    Men hon hade haft mens varje månad!

När jag var gravid med mitt första barn så fick jag 4 blödningar...

• Victoria80

Nu snöar det här i Malmö!!!!!!!!!!

• Victoria80

Gå in på "Smiley i texten, se här?" så serdu hurdu ska göra

• Victoria80

Mellanslagstangenten e trög....

• Victoria80

Jessie76, en p-ring är väl en sk nuva-ring,som man sätter typ runt livmodertappen och som har precis samma hormoner som p-piller.
    Jag fick Nuva-ring som nytt preventivmedel när jag tog ut min spiral förra måndagen. Men jag har inte satt dit någon än

Kanske gör set om jag får mens nästa gång, vi får se!

• Victoria80

CicciL, när väntar du din mens?

Man kan kontrollera sin livmoder och livmodertapp om det är så att man ev. e´gravid.
    Själva livmodern ska vara hård och svullen medans livmodertappen ska vara mjuk. Jag har kollat det undermina graviditeter och tycker det har stämt, men jag vet inte om det är så för alla...

• Victoria80

mindre

Jag missförstod vad du menade,sorry.. Skäms...

• Victoria80

mindre - Jag tror all avslappnande gör en mer mottaglig för positiva händelser...

Har haft på känn hela dagen att ÄL e´på gång! Svullen om magen, ömi äggstockarna m.m.
    Jag hade 6 igår morse så kanske chansen är ganska stor?

• Victoria80

BrudSommar2006

Jag är relativt ny här. Jag vill väldigt gärna bli gravid. Jag har två barn sedan tidigare förhållande och ska gifta mig med min "nye" kille i sommar.
    Mitt lilla problem är bara att han vill vänta helst till vi är gifta.

Så jag tog bort min kopparspiral förra måndagen pga att jag haft sådana blödningar. Men jag har inte börjat använda det nya preventivmedlet än... Så blir det barn så blir jag överlycklig, men om inte har jag typ lovat min fästman att sätta in min Nuvaring,

Så jag bara en chans på mig!!!!!

• Victoria80

A.M.

Har du använt Nuvaring? Barnmorskan säger att killen inte kommer känna den men om den bara ska sättas in så tycker jag att borde kännas? Den är ju´inte jätte liten direkt.

CicciL-Det är inte säkert att du känner av något redan nu, jag håller tummarna på att det är en liten på G... Och snälla ta taxi eller nåt!

Ang. massage. Det var ingen som sa till mig att jag inte kunde få massage när jag var gravid, och jag gick på massage... Konstigt... Fast det är några år sedan.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???