När märker man av att man är...GRAVID???
Morrn morrn,
Ni är så roliga! Det kan jag behöva. Har sovit skitdåligt för att jag har en sån magkatarr. Har jätteont i magen för att det är så stressigt på jobbet så idag ska jag kompa och chatta med er, promenera och koppla av. Det trista med stressen är bara att ifall jag ÄR gravid så är den inte bra för mig alls... och ifall jag INTE är gravid så är den inte heller bra, för då blir det svårare att bli det. Inte bra, med andra ord!
Jag kom på ett litet knep som ju KAN ha funkat på oss, fast jag vet ju inte än. Ska springa ned till Apoteket när de öppnar och köpa fler test :D Men i alla fall: Jag går till en naprapat och akupunktör och behandlas för ryggen och diverse andra krämpor. Hon har under ngr månaders tid (och även innan vi började försöka) satt nålar för att förbereda och stimulera kroppen till att bli gravid. Kanske är det ngt för er andra? Det är otroligt avstressande (ska förresten försöka gå igen för att få bort stressmagen), så om inte annat kan man ju gå för att dämpa sin stress och sina nojjor Hon finns i Stockholm och är jätteduktig. Säg till om ni är intresserade så får ni kontaktuppgifter.