Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

snart så

jobba?????????????!!!!!!!!???????

• sweetstreet

Victoria80

Välkomen till vår tråd!
    Jo min man är lika inne på det hela som jag.
    Men så är vi ju lite "äldre" också. Har inte alls velat haft barn tidigare, men nu när man verkligen vill så känns det som om det aldrig "vill sig".
    När ska ni gifta er? Snart? eller är det år kvar???

• sweetstreet

Tack för tipset!!! :)

• sweetstreet

Victoria80

Jag slutade med piller redan i början av året men mensen kom inte igång förrän efter ett par månader. Och sedan försökte vi inte speciellt seriöst de första månaderna. Men från juni så försökte jag ha koll på ÄL lite och från augusti har vi försökt mer aktivt.

• sweetstreet

Victoria80
    Har du mer än 1 barn?????

Själv är det första gången, dvs har inga barn sedan tidigare. Så jg gissar att det är därför man är lite nojjig. För att man ju inte vet om man faktiskt KAN bli gravid.

• sweetstreet

Victoria80

Wow, det var ju bra. Med dina intressen lär du gilla vår tråd...! :D

• sweetstreet

Junibrud -07

Oj, så länge skulle jag aldrig ha tålamod att försöka. Jag skulle ha gått på adoption mycket tidigare tror jag. Tycker själv att adoption är ett superbra sätt att få barn på och skulle kunna tänka mig detta inte enbart som ett alternativ om man inte kan få biologiska barn. Det enda som känns jobbigt med detta är att det kostar så mycket.

• sweetstreet

Victoria80

Ja om du har ÄL nu snart så är det väl bra att passa på att tumla runt lite med den framtida pappan!! :)

• sweetstreet

Jaaa choklad!!
    Fick svenska marabou chokladkakor igår av en kompis som är i NYC just nu! HURRRAAAA!!!! :) :) :)

• sweetstreet

på tal om tidiga symptom så tyckte jag att det spände lite i magen igår i "ägg-trakterna" och så tyckte jag ena bröstvårtan kändes känsligare i morse när jag vaknade....

Helt SJUUUUUKT vad man känner efter!!!!! jag har troligtvis ÄLat nu i helgen så även OM det är något så har väl ägget inte ens fäst!

Å jag som skulle skita i symptomen denna gången.... :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???