Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

snart så:
    Hoppas att ditt förbud mot mens även omfattar mig. För jag ska INTE heller ha mens på 9 månader nu!!!!!! nu är jag klar med den
    bara så att den och alla ni vet!

• nu är jag fruL

näe jessie alla är inte rubade
    mindre är bakom

• nu är jag fruL

jag var precis på toa och upptäckte en vitaktig blaffa i brallan
    ÄL är på g med stora steg!!!!
    Som svar på din fråga jessie så är jag hemma i stockhom i kväll och ska vrålknulla maken
    i morgon kväll åker jag till vickans håla (sluuuuta nenne) men då kommer maken och hälsar på
    så jag kan få mig en mjölkning i morgon också.
    På torsdag så blir det pippfritt men på fredag, lördag och söndag så ska jag fanimej få stock!!!!!

Jag borde få böj på söndag men man vet ju aldrig. det gäller att köra så att det ryker.

Jessie: BRa testa, NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

snart så: vad menar du med din cykel? pga av missfallet menar du?
    jag tror att när det sker så tidigt så påverkar det inte cykeln nämnvärt. Kör på som ni brukar men ta kanske ett ÄL test något lite innan du brukar. Så tänker jag göra.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    vickan
    hejsan kul att du är här också
    näe det är för din skull....
    näe fy snart kommer du bli rädd för mig och byta adress, skaffa livvakt och skaffa hemligt nummer

jag looooooovar att jag ska försöka uppföra mig på torsdag : Snääääääääääääälla jag ska vara lugn och fin...
    fast å andra sidan vet man ju inte hur rosenroten kommer få mig att vara då

• nu är jag fruL

snart så: det tror jag blir bra. jag tror att det inte påverkar så himla mycket...
    fast å andra sidan... vad vet jag ????

jo jag vet att glögg är gott
    vitt vin är gott
    champagne är det bästa
    jag är bra på att ligga i sängen
    jag vill ha semester
    jag tycket inte om brysselkål...

såna saker vet jag

• nu är jag fruL

mindre: det är ingen som är förvånad över att dina inlägg är efter. Jessie har ju konstaterat att du ÄR bakom

• nu är jag fruL

mindre för faaaaaan
    nog för att du väger som en fjäder
    MEN jag har dragit i mig snart en platta öl
    jag kan för faaaan inte hålla mig själv upprätt, hur tror du då att jag ska fungera att ens kunna titta rakt om du sitter på mina axlar

men eftersom jag är lite smypervo av mig så kanske jag tar och klämmer lite på dig
    ha ha ha
    när inte maken är emd får alla se upp för när frullan är full vill hon klämma

• nu är jag fruL

frejs: välkommen ombord på cykeln eller tuk-tuken eller vad sjutton vi nu färdas på.
    hmmm när har jag ÄL. Jag räknar med att få full böj på söndag... vad blir det för datum???
    jo den 19:e
    Så då ligger jag vel lite före din ÄL om du har den den 23-24. men herrejessus
    vi har en stoooooooooor tuk-tuk den rymmer folk som Älar lite nu och då.
    kliv ombord bara.

Sen kan vi sitta och hålla handen och vänta på BIM. Fy faaan om det inte fungerar denna gång så kommer jag att köpa en k-pist och mejja ner någon välbefolkad plats

nej se fruL lugna ner dig...
    INTE ta ut sorgerna redan nu!!!!

• nu är jag fruL

cicci:
    när ska man sluta med RR och bisolvon. jag räknar emd full böj på söndag. Ska jag sluta då? eller innan.

Du är min guru du vet det va

• nu är jag fruL

frejs nu måste du uppdatera mig här.
    hur länge har ni försökt eftersom ni har startat en utredning?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???