• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Njae jag kan inte komma ihåg att jag fått ont så här tidigt Med sonen hade jag inge mjölk alls nästan, med yngsta (dottern) hade jag bra med mjölk men den kom sent (typ slutet på grav). Så HÄR ont har jag inte haft tidigare

Problemet(eller hur man ser det.... För mig är det ett stort problem) är att jag innan jag fick + precis var till en läkare för mina boobs - ville ha en reduktion - men då var jag för överviktig. SÅ då fick jag medicin för detta, pga att jag alltid sett ut såhär trots mathållning och träning. Jag sökte hjälp från början för att jag får så djuriskt ont i dom vid ÄL och Mens Och som sagt, nu är det nästan olidligt Fast man får ju nåt positivt ut av det

• Jessie76

Okej Koko, hade missat det

Nä, jag vet inte - förmodligen är det bara att stå ut Och det går ju faktist när det är nåt positivt som e däri

Vet ni förresten vart man hittar såna där tröjor där det står bebis eller så?

• Jessie76

Nä jag får kolla på nån sida tror jag, dom e jätteroliga!
    Det står bebis nere på magen - coolt va? Eller gravid eller nåt.... Lite kul å ha senare - när magen inte bara är tjock (för mig alltså ) Fast jag var igår å prövade mammabyxor faktist Men vaffan, när man mår illa är det en rysare att ha något öht på magen - man vill ha bar hud där! Men HUR skulle det se ut???

• Jessie76

Haha, men om du kollar fanns en sån! Med en stor stop grej

Jo det kan man väl om man är händig, men he är int ja!

• Jessie76

Hahahaha... Men sluta nu, jag ids helt enkelt inte säkert
    Förlåååt - för man måste på stan å man måste hitta nåt ställe som har såna boxtäver åsså ska man hitta tröjor
    Det är nog både enklare å billigare å beställa - tror du inte?

Vi har ingen affär som säljer mammakläder här ens
    Ja, förutom dom vanliga då - hm å sånna

• Jessie76

Nä koko, känn inte så! Det är ju upp till var och en.
    Jag menar, det är väl som att dom som kör en ny bil eller om man har ett nytt hus och ha dåligt samvete mot dom som inte har samma?
    Man prioriterar olika helt enkelt.

• Jessie76

Usch nu ska jag gå hem i regnhelvetet!

Jag bor i Lule jepp, men jag tror att jag har en vän som haft den idén och hon blir nog riktigt sur om jag snattar den Meeeen, vi får se

• Jessie76

Ha en bra afton (ja, jag vet int vad du har Sweetan men ha en bra fortsättning iaf )

Kram på er bejjbz

• Jessie76

God morgon!

Jag är häääär idag - jobbar ända till klockan 17.00
    Sååå mig blir ni INTE av med

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???