När märker man av att man är...GRAVID???
Och du Koko,
se upp med de smälta marshmallowsarna!!1 Kan bli väldigt seeeeeeeeeega kramar.....
Fast det kanske är bra, då "håller de ju längre"!! :)
Och du Koko,
se upp med de smälta marshmallowsarna!!1 Kan bli väldigt seeeeeeeeeega kramar.....
Fast det kanske är bra, då "håller de ju längre"!! :)
Muggles,
Ja visst tror jag att denna tråden triggar åtminstone mig lite mer.
Kanske hade man varit coolare utan. Fast betydligt tristare hade varit ju!!!!! Så det är det värt! Och så är det inte helt fel att ha några att deppa med när det inte funkar.
Ja och det är inte helt illa att vi är en otroligt internationell tråd! :)
Som du ju skrev Muggles så har vi täckt in både Europa, Asien och Amerika! "Bara" Afrika och Australien/Oceanien kvar väl???
Min man försöker också var cool och relaxed. Fast visst jag ska erkänna att han är rätt relaxed jämfört med mig, men vem är inte det (utanför denna tråden alltså! ;) )
Fast han undrar ändå över när jag ska ha mens och tidigare har han aldrig haft något som helst intresse av detta, så jag gissar att han faktiskt funderar han med.
Fast hans teori är att jag "spottar ut" hans simmare och det är därför det inte blir något. Fräckt va! Lägga allt på mig! ;)
Hahahaha!!! Muggles, ja det kasnke är de bästa fyrverkerierna man kan få?!?!?!?!??!!
:D :D :D
En raket rätt upp i..... ;)
Tjingeling!!!!
Här sitter man och fryser på jobbet för det är så j-a kallt här! Brrrr!
Jag vill osså ha skumpa.... På min förra arbetsplats dracks det en del skumpa när saker skulle firas men här vekar de int ha någon fira-kultur alls!!!!! Helt otroligt dåligt tycker jag! Jag bjöd på skumpa en gång när jag hade ngt att fira, men det var enda gången. Bu!
Jaja, var ute och jagade bisolvon igårkväll men utan resultat. Jag hittade bara grejer med Guaifenesin som aktivt substans, men den skulle enligt beskrivningen vara slemlösande den med. Så jag köpte för att testa. Kan ju aldrig skada.
Hinner aldrig in i tråden tillräckligt tidigt nuförtiden. Så mycket at göra på morgonen och sedan när det lugnar ner sig har ju ni kväll och går hem. Hm!
Ojojoj, jag vill ju också så gärna träffas. Ingen som ska till New York inom överskådlig framtid???????? :D
En fika på Starbucks? Någon????? :)