• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Viktualia, Jämntjock låter super! Mina byxor brukar fladdra på benen och orsaka blodstopp i magen.

OBS, byxorna jag har på mig på bilden går absolut inte att dra igen!! Därav den långa tröjan.

• Page

En beskrivnin av min kroppstyp: En tioårig pojke! Jämn från axlar ned mot rumpan! Jag beklagar mig inte. Det är så jag ser ut och jag är van med det!!

• Page

Koko, Det är inte så farligt dyrt att låta sy upp kläder. Hitta nån bra sytant bara. Jag har sytt upp kjolar och kostymer. Inte mycket dyrare än i butikerna!

• Page

Hahaha, Jessie! Ja, beskrivningen är som sagt inte så vacker! Men jag lovar att jag inte ser ut som en gubbe! Jag har faktiskt något som påminner om bröst också! Uahaha...fy vad ful jag låter! Det är inte så illa...

• Page

Lapinette, Men då äter du helt normalt! Kanske tom lite litet.

Jag tror också att jag kommer få en bak i framtiden och då kommer midjan se slankare ut!

• Page

Jag tror att jag betalade 1000 kronor för en uppsydd kostym. Kavaj, kjol och byxa! Det finns mängder med sykunnigt folk som inte tar massor. Det gäller bara hitta någon!

• Page

Hehehe, min mamma ÄR sömmerska! Hon syr norska folkdräkter. Men inte får jag några specialsydda kläder från henne! *grymtar surt*

Ojoj, är det mensvärk jag känner månne?? Fan!

• Page

Den "värsta" figuren för byxor verkar vara den kvinnliga. Dvs smal midja och rundade höfter.

Jag BIMar egentligen i helgen men jag känner någon aktivitet i livmodern, typ en föraning om mensvärk. Jaha...men jag kan då trösta mig med att jag kan vaccinera mig efter alla konstens regler! Dags för att stålsätta sig för tanten och planera nästa ÄL!

• Page

Sweet, Hehe, jag har långa och rangliga ben men de är också ena jäklar på att gå fort! Blir också irriterad på sniglar.

• Page

Det liksom hugger i livmodern. Och så har jag ont i ryggen, men det kan bero på att jag har suttit illa vid datorn.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???