När märker man av att man är...GRAVID???
*vinkelivink*
här är det 10 grader och halv storm. Kändes som det iaf när jag cyklade hit i morse.
*vinkelivink*
här är det 10 grader och halv storm. Kändes som det iaf när jag cyklade hit i morse.
ha det gott Mindre!!
wooahhh *måttar ett karateslag i luften*
jag är beredd...
snartis
WHAT???!??!?!?! hur i he...
Skynda dig hem!!!
jag hade också velat se e aladåb *kikar lite på snartis dallrande jättehög*
jessie
jag ska ha BIM nästa fredag (8:e) då har jag på dag 33. Å frullan som satt med har ju BIM den härhelgen, så du borde vara fr o m nu fram till mig ungefär. Jag kan inte heller räkna. Jag fick mens den 5-6 november sist.
pirr!
woaahH! vad många vi är nästa helg - KUL!! Ja, eftersom jag inte kört med stickor utan hoppats på en aladåb som tecken vet jag itne riktigt nä vi gjort vad . Men sist jag hade aladåb (september ) var det på dag 16. Så runtikring där körde vi varannan. Men jag vet inte. Vi försökte att inte fundera så mycket (bara jöka). Vi började starkt efter mens med varje dag men sen tröttnade man ur - vem orkar?
oj lollan!
Glömde gratulera *skäms*
VAD KUL!!!! GRATTIS!!!!!!! *fanfar* å bara 4 stockar - snacka om välriktat skott! Hoppas få höra en hel del om allt...
oki! hehe, man kanske skulle sluta förlita sig på aladåben allena och ta till de här stickorna ändå...
Grattis än en gång, kul att det funkar för någon här den här månaden!
nu kom det i alla fall blod efter att vi hade 5+1. *uhuuu* så jag antar att mensen är på g. f*ck.
fruLlan, vännen! Vad tråkigt! Men hoppar du så är du en feg idiot så skämta inte ens om det. Jag vet att du förmodligen bara säger så...
Är så ledsen för din skull!!!
*kryper in under filten med Mindre*
hej kompis - ska vi gråta tillsammans?
Den elaka jävla tanten slog till 4 dagar före BIM, låg i bakhåll mitt i natten och väckte mig med jordens mensvärk inatt. Jag hade iofs fått lite hintar om att hon kanske skulle dyka upp men blev ändå rätt ställd. Hann inte ens avsäkra granatkastaren.
jaja, är egentligen inte så deppig men kan trösta Mindre så länge *kramar om*, jag har ändå ställt in mig på att det ska ta ett bra tag innan det blir nåt.
Men vadå Jessie - FÅ HÖRA NU DÅ!!!?!?!?!