När märker man av att man är...GRAVID???
Jag vågar inte skriva mina tips - de hamnar ju bara i filtret ... Om ni ser någon riktigt rundmagad person uthängd för porrchattande i Expressen imorgon så vet ni vem det är ...
Jag vågar inte skriva mina tips - de hamnar ju bara i filtret ... Om ni ser någon riktigt rundmagad person uthängd för porrchattande i Expressen imorgon så vet ni vem det är ...
mugglesfan: Jo det är idag som är dagen D (eller B - som i bebis) men det verkar inte hända något
pirr!:
Jag har inte märkt någon förändring i lusten över huvudtaget - jag är på för jämnan ... Lite stressande för mannen i vissa lägen.
CicciL:
Jag hade som mensvärk precis innan BIM - var helt säker på att få mens ... (och så hade jag något som måste ha varit en nid-blödning - en skvätt bara - en vecka efter befruktn och en vecka innan BIM). Värk är tydligen väldigt vanligt för att livmodern växer till osv.
Håller tummarna för dig!!!
CicciL
Så höll jag också på - körde upp papper för att kolla ordentligt ...
Men ... nu kanske jag inger falskt hopp, men i alla fall ... är man gravid kan man ha känsliga slemhinnor och då kan man börja blöda lite av för våldsm hantering av toapappret ... Som du märker så håller jag fortfarande tummarna för dig!
Hejhej alla! Det var någon som undrade (Jessie76?) om jag var inne och födde och det är jag INTE. TYVÄRR! Jag blir galen av att gå och vänta.
Till råga på allt så fick jag av en händelse höra att min bror, som är den som skulle komma och tah hand om min 9-åring om förlossningen startar på natten, är bortrest hela nästa vecka. Så nu är jag SUPERstressad och känner att jag måste börja föda senast på fredag - och det är ju inget man bestämmer direkt, ilksom ÄL och befruktning ...
+ att gatukontoret eller vilka pestråttor det nu är håller på och asfaltera gatan där jag bor. På nätterna. Så att huset skakar och man inte kan sova.
Förlåt mitt surinlägg ... Hoppas alla som kan tänkas plussa plussar snart och att ni får kul på lördag på Mornington.
Idag är sista dagen jag jobbar innan bebis. Sen ska jag vara ledig på obestämd framtid ...
Tack för era tips, vad gulliga ni är! Ska nog gå ut en sväng i eftermiddag och försöka gå i gång förlossningen. Sex ska ju hjälpa men svårt att få igång trögsambon just nu. Vet inte vad det är - tänder han inte på uppspolade vita valar?
Jag vet var ni är på lördag - jag bor en kort valrullning därifrån. Så det kan hända att jag kommer förbi! Om inte annat så i avskräckande syfte ...
Mindre:
Annars kan jag toppa skräckupplevelsen och komma och visa upp en bar, blodsprängd tiomånadersmage strax brevid glöggbuffén ...
Nej - styr om till korvgrillning tycker jag. Andras barn är sällan gulliga i flock.
Precis! Ställa upp för laget - det var ett bra argument. Det ska jag ta ikväll!
CicciL:
Behöver ni en badboll med i programmet så kan ni få måla mig i glada färger. Känns just nu som jag kommer vara tjock lääänge till.