När märker man av att man är...GRAVID???
gjorde ett äl test nu och fick fullt utslag! tjohooo! nu e de bara att hoppas i sängen och få till det :)
gjorde ett äl test nu och fick fullt utslag! tjohooo! nu e de bara att hoppas i sängen och få till det :)
grrrrrrrrraaaaaaaaaaattttttttttiiiiiiiiiissssssssssssssss
victoria: helt oootroligt! du måste vaa super lycklig! jag e ju bara glad för att jag har fått ÄL.
grattis än en gång!
va e ditt hemliga tips? gjort nåt annorlunda denna månad?
båda jag och min sambo va ute igår, så nu ligger vi här bakis och kan knappt röra oss....skit också...jag som har äl!!!!!!
:(
Skulle man ha tänkt på innan man drack de sista drinkarna
mycket snack om ÄL idag!
Jag har funderat mcket på min äl efter denna månads ältestande. för jag började testa på dag 11 för säkerhets skull. trodde det kanske skulle ge utslag först dag 16 kanske, men icke sa nicke! redan dag 12 blev det full böj på testet. tror nu jag blev förvånad?! Hade inga känningar i magen alls, å de brukar jag ha! Inga konstiga blöta flytningar heller. så om jag ska kunna pricka in äl i fortsättningen oxå MÅSTE jag använda mig av tester. för mina symptom kan jag verkligen inte lita på.
Tror FruL inte att du skulle kunna ha haft ÄL innan du testade?
om det inte tar den här månaden dågår jag och gräver ner mig nånstans!!!så jag säger: HÅLL TUMMARNA
mindre: ja det är ju risk för det. Så kände jag också, men ville va säker denna månad att jag verkligen har ÄL.
nej, de är ju helt sjukt med alla datum man ska hålla reda på! Jag är en människa som alltid oroar mig för saker & ting, så jag vet inte hur många gånger jag trott att jag har blivit gravid fast jag ätit piller! Om jag visste då hur svårt det är att bli gravid skulle jag nog övervägt att äta dessa piller i så många år...
Känns som det är typ 1 chans på miljonen att bli gravid = helt hopplöst... låter jag bitter nu?????????? :)
åhhhhh va jag hoppas nu! beräknad mens på fredag, men tänk om den inte kommer :)
de vore ju på tiden...om det inte tar den här gången smälllllller jag av!!!!!!
hej på er!
har inte läst på ett tag? full rulle på jobbet! Har det blivit några plus?? Jag ska ha min mens på fredag så just nu är det olidlig spännande! Visst kan ni hålla tummarna ;)