• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

mugglesfan - jag är här!!! men hinner inte med alla era inlägg. Ni är fullkomligt galna på att skriva på den här tråden.

Tror att vi har hamnat i otakt. Jag ska ha BIM om en vecka (typ tisdag- onsdag). Det här är den värsta perioden...precis innan BIM. Trots att jag sagt att skit i samma denna gång så vet jag att jag kommer att känna efter och sen bli besviken.

Knaprar nu alla här inne Rosenrot? Jag tar inga piller förutom Mitt val kvinna (när jag kommer ihåg).

• Lapinette

Jag som då inte riktigt har läst ALLT här på tråden. Vad är det man ska äta och när under ens period?
    - Rosenrot - vilka dagar?
    - Bisolvon ?
    - Folsyra

Som sagt, jag tar Mitt val kvinna när jag kommer ihåg. Är annars rätt anti piller.

• Lapinette

Tack för tips! Rosenrot köper man det på Apoteket eller hälsokostaffär?

• Lapinette

CicciL - tack för tipsen!

• Lapinette

Och jag tillhör ju en som mest kommer in och gästspelar ibland här på tråden och jag har BIM den 21-22 november. Ganska så snart. Har inga förhoppningar fast vi har varit ganska så flitiga.

Laddade annars upp igår med rosenrot och bisolvon inför nästa omgång.

• Lapinette

Ska erkänna - har aldrig testat och kommer inte heller att göra det förrän mensen inte dyker upp! Fram tills dess är mitt motto - lev som vanligt! Hi, hi...förutom att jag nästa månad ska prova med rosenrot och bisolvon. Snacka om att man inte följer sin egen devis.

• Lapinette

Storasyster - har något att erkänna. Jag skulle ha varit i Japan just nu (försenad bröllopsresa) men den blev inställd pga strul med min far som bor utanför Tokyo. Jag är nämligen halvjapanska. Så hälsa Japan från mig!

• Lapinette

mugglesfan - har du BIM i helgen? Men då ligger vi ju ganska lika ändå. Eller är jag ute och cyklar?

• Lapinette

Storasystern - hade varit skoj att ta en kväll ut i Tokyo om vi hade varit där. Skulle ha åkt i slutet av oktober och så hem någon av dessa dagar. Resan var bokad och så strulade min far . Var exakt han bor är jag inte så säker på mer än att postadressen är Kanagawa-ken. Vet inte om det säger dig något?

• Lapinette

Storasystern - hälsa min pappa! Han har helt lagt locket på sedan vårt bröllop dvs jag har inte hört ett ljud ifrån honom. Undrar om han har börjat bli tokig?!

Och som svar på din fråga - vi har bokat om vår resa till ett billigare resmål, Sydafrika. Åker dit i slutet på januari (helt enligt ÄL) och ska se Kapstaden och åka på safari. Underbart!

mugglesfan - jo tack vi är numera innerstadsbor och har för tillfället en stor etta då det ena sovrummet är belamrat med kartonger och det andra är under uppfräschning. Vårt mål är att ha renoverat sovrum och fått in möblerna där på söndag för sen sticker mannen till Israel (jobb). Åter igen helt enligt ÄL (dvs han är borta när jag ska ha min mens!).

Märks det att jag är en planeringsmänniska... men shit att man inte kan planera in en graviditet!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???