• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Storasystern: jag försöker att inte tänka på symptom, eftersom jag lätt blir obsessed av det då.... Jag känner dock molvärk och att det kniper i äggisarna titt som tätt. Dock har jag för mig att jag hade molvärk förra cykeln då jag inte blev gravid också, så det behöver ju tyvärr inte betyda något...

När BIMar du?

• Moppy

Sweet: jag bimar nästa söndag den 14:e jan. Så det är ett tag kvar...

• Moppy

Sweet: japp dagarna mellan Äl och mens är alltid samma oavsett hur många dagar det är mellan mens och ÄL....

• Moppy

ehhhh kanske blev lite oklart men jag hoppas du fattar ;)

• Moppy

Lapinette: det går säkert vägen. Känner på mig att det blir ett septemberbarn (kan man fortfarande få det förresten? ja det kan man nog, ett sent septemberbarn ;))

• Moppy

Hello girls!
    Har oxå varit ute och rest med jobbet och varit borta från tråden ett tag. Tyvärr har den j*la, äckliga tanten kommit på besök, blev alltså inget denna månaden heller. BLÄÄÄÄ!!!!! Har nu laddat upp med rosenrot och bisolvon till både mig och mannen så nu J*LAR ska det ta nästa gång!

Har det hänt något plussivt i tråden annars? Behöver lite positiva nyheter.

KRAM!

• Moppy

Stat september: hur är det nu, har du plussat nu igen?

• Moppy

Start Sept... jag läste ditt sista inlägg nu och ser att du inte verkar ha plussat. Sorry! :(

Faen att det ska vara så himla svårt att få till det...

Förresten, är det ngn av er som varit och undersökt er (eller maken) för att se att allt ligger rätt till? jag menar, finns det ngt sätt en gynekolog kan undersöka om ens ägg är ok?

• Moppy

vet inte vad som hände där...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???