Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Men det är väl jätteskönt Cicci? du kommer nog muttra om några veckor när illamåendet kommer :D

• Snart så....

Grrr nu är det tredje gången jag får skriva om ALLT. DUMMA kollegor som springer på mitt rum!!
    är helt uppretad idag, massa JÄTTE problem på jobbet så sitter och kokar medans mina horn i pannan bara växer.

Tur att menjävlagubben har beslutat att lämna min kropp annars hade jag stångat ut honom med mina egna vassa horn *ler elakt*

• Snart så....

Näää är här men har fullt upp med att vässa min horn :D

Idag kommer min bror och gravida svägeska så då kommer man väl få slingra sig om varför vi inte ska ha barn snart?? Bara för de visste ju att de kunde få barn OCH lyckades på första försöktet!! Livet är bra orättvist ibland

• Snart så....

FruLlan: Budgeten skulle in i systemet idag och en mångmiljonaffär håller på att skita sig. Eller snarare kunden har gjort en kovändning och ändrat alla förutsättningar efter 1 års jobb!!

Nä livet är verkligen inte rättvist, nästan alla som vi känner blev gravida på 1-2 försöket.

Min mens har ju betett sig underligt men nu är det värre än vanligt. Tillbaka till bruna flytningar...

• Snart så....

Hahha du ger inte upp du Frullan, tog ju CB i söndags med ett stort -
    Brukar väl ha 2 dagar + nån dag innan med lite flytningar.
    Nu är jag uppe i hmm 9 dagar...var det inte Muggles som hade så konstig mens oxå?

• Snart så....

fruLlan: tror att det var ett tidigt Mf och därav allt det konstiga.

Men är ganska nöjd ändå, nu får jag ju dricka vin 1 månad till

• Snart så....

Självklart, finns det något annat alternativ?? Ett stort fett PLUSS vill jag ha innan jul!
    Klappat och klart, SKÅL på dig!

• Snart så....

hahhaha...kan ge igen mot min svägeska genom att dricka massa VIN i helgen. Njuuuutaaaa med ett stort GLAS RÖTT i handen

• Snart så....

ohh FruLlanär du här på kvällskvisten? Ska inte du åka till Vickan och dricka vin? Ja har läst andra tråden :)

• Snart så....

själv sitter jag och väntar på m2b att komma hem, är vrålhungrig!! och trött *gäsp*

hmmm hungrig och trött är inte det ett symptom?? nää inte för mig iallafall som just haft mens

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???