• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

wooooohoooooooooo graaatttiiiiiss muuuugggglleeeesssss!!! *skriker så högt det går* :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

• nenne78

vafan jag skrev ju med versaler!

Jessie, JAG tycker iaf att din ärta (eller har den blivit som ett hallon nu? ) räknas in bland trådarnas bäbisar!

• nenne78

vad finns det för namn nu'rå?

Pick'n
    Kick'n
    Dick'n
    Lick'n
    Hick'n
    Slick'n
    Vick'n (den är paxad till viktualia - bäst att sätta igång nu gumman!!)

Det var ju inte så många, ska det räcka åt oss alla? *biter på naglarna*

• nenne78

hihi muggles! Intressant att läsa Jag lovar att jag inte ska mörka något när det är min tur att blota alla mina sympotm och kroppsfunktioner, så det känns tryggt att ni adnra här har lagt ribban (öhöhöh nuts nuts).

jag bör ha ÄL den här veckan, men just nu har jag så ont i magen (förmodligen magkatarr) så jag är inte så väldans pippsugen. Men man får väl bita ihop.

• nenne78

Urcellen Ellen gillar jag med! Å pyret. Eller Knyttet!

ÅÅÅÅÅÅH jag vill också pluuusssaaaaaaaa!!!!

• nenne78

frullan!
    Om din ska heta Boris ska min heta Grus-Britt - vilket radarpar!!

• nenne78

ååååh jag har ju inte BIM förrän efter nyår!!! varför ska man behöva vänta så länge?!?!?!?!???? NÄ, nu bestämmer jag att man bara behöver trycka i naveln så sätter proceduren igång! *petar med pekfingret* ääfan jag vågar inte!!!

• nenne78

fan, ska jag behöva krypa till korset och köpa stickor?? Vill inte... Hoppades att det skulle funka ändå (men vi har ju iofs bara försökt två gånger...) - blir det så blir det. Fast scenaroit hemma just nu är - fan! Vi måste ju kn*lla helst idag med!

• nenne78

storasyrran
    ääh jag hade ju koll på mina aladåber innan jag gifte mig och verkstaden öppnade. Men sen har de lyst (?) med sin frånvaro. Så jag tänkte att jag inte behövde stickor eftersom jag kände min kropp så väl
    Pyttsan, snacka om att jag får äta upp det! HAHA! Tack för den...

• nenne78

altså vi gifte oss i oktober och jag har haft 2 ÄL sen dess (going on third) så nu blir det alltså 3dje försöket. Borde få aladåben på onsdag eller torsdag. *kom igen nu, yello! Du hittar ut själv!*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???