När märker man av att man är...GRAVID???
bra att få träffa en BM! Vad kollar dem då??? Och hur?
Har inte varit på annat än koll när jag åt piller för en herrans massa år sen och cellprovtagningar.
bra att få träffa en BM! Vad kollar dem då??? Och hur?
Har inte varit på annat än koll när jag åt piller för en herrans massa år sen och cellprovtagningar.
jag är här
hååller med ang ÄL - varningssignal. NÅT sätt borde evolutionen ha kommit fram till. Alla andra djur har ju speciella brunsttider mendans vi - högst i näringskedjan - ska vackert vänta och se och hoppas ett under. Såååå 2000-tal f. K.
hehehe fryser i livmodern! Förlåt, men jag fick en sån konstig bild framför mig, och dessutom med en blå gubbe... Nu ryser jag med! *burrrrrrr*
*plockar slängpussen med höger kind*
ooohhh kvitter kvitter, vad mysigt!
lysande fruLlan! *weeeeooooowweeeeoooooweeeeeooooo*
om ni hör det ljudet, då vet ni att det är dags att vända blad.
haha fast hur gör man då med de små glada simmarna, de vill ju inte ha det så varmt?? Jag inbillade mig att eftersom jag brassade på så med stolsvärmen i bilen precis efter ÄL första gången så blev det inget. Så nu låter jag bli den knappen... hahaha!
pirr
nä huva! En annan har iofs samma karl som när jag var 17, men i så fall hade jag haft en 11-åringnu och hur gulliga är de??? huuöööhhh
mindre
hmmm... men då var det nog för att de inte hann komma så långt utan eldades upp på vägen. Jo. så måste det vara. De hann inte se ägget innan fffsscchhhhzzzztttt!
å jag rapar och har ont i magen. men har itne ens haft ÄL. Nä här är det värkmästaren i magen som härjar. AAAAHH!!
mindre
mörk choklad är tokbra, jag blir tokkåt bara jag tänker på choklad! ÅÅÅ SMEEETAAAAA!!