Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Cicci - vi har ju konstaterat att efter alla sken-symptom, så är inga symptom definitivt ett symptom. :)

Nästa fråga - vad säger kollegorna till en man (nygift, 30+) som när han ska ut och handla lunch konstaterar att han tappat matlusten? Inte "Är du gravid?" i alla fall...

Ska nog börja bära hatt, så att det inte syns att det står "vill bli gravid" i pannan.

• Liten med Mindre

Eftersom jag bara är uppe i 2 test i år, så får jag nog ingen bonusmössa från CB. :)

Å andra sidan - står det "Vill bli gravid" i pannan så vet de ju att jag inte är det.

Skippar hatten!

• Liten med Mindre

Åh, :( jag dödade tråden.

Eller kanske är det lunchkoman som slagit till??? *hoppas innerligt*

• Liten med Mindre

Jag är hög på mörk choklad. :) Tyckte det var lika bra att göra slut på kakan i lådan, så att jag slipper äta nästa vecka. :D Blir lite konstig i kistan.

Tänk - jag som inte alls ville ha choklad för några veckor sen. Fatta att jag trodde mig vara gravid då. :D

• Liten med Mindre

:) Glad igen. Tråden leve!!!

• Liten med Mindre

leve går ju lika bra som lever

HURRA HURRA HURRA!

(kunde lite låta bli):)

• Liten med Mindre

Snart så - skärpning. Kan inte jag döda tråden på 40 min inaktivitet så dör den nog inte på 3 minuter heller. :)

Den laddar bara upp. :D

• Liten med Mindre

Åt du för ljus choklad fruL? Eller blir det så av alla choklad?

(Undrar jag som haft kaos i magen sen bullarna och chokladen i onsdags.)

• Liten med Mindre

Vi äro små hönor vi - vi äro små hönor vi - vi äro små hönor som vill kläcka ägg nu - vi äro små hönor vi

• Liten med Mindre

ska iväg på möte snart. lika bra eftersom jag behöver nyktra till efter mitt chokladrus.

tjillevippen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???