• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

"mamma varför juckar du mot tallen?"

• nenne78

haderian hadera doppa snoppen i chokla'!

• nenne78

näe det ska vara som de goda tryfflarna som står och ropar efter mig i tryckeriet. Men jag mår inget bra av att äta dem idag.

• nenne78

fast jag tänder mer på min man än på själva chokladen. Påå min möhippa strippade han för mig (och alla andra 12 tjejer) och hade skrivit e+p i ett hjärta med chokladsås *hoppistuds*

• nenne78

japp! å han började som byggjobbare med hjälm och allt (min hetaste dröm om något - de hade tänkt på ALLT!!!)

aaaaaaaaahh jag blir alldeles till mig bara jag ätnker på det!!! GGGgggggngngngngngngn oooooiiiiiååh åhå åhåhhhhååååå....

• nenne78

fast han var bra kalas för det var svensexa för honom med. Så dessutom var det väl en 15 killar som också skulle titta på.
    Stackarn hade dessutom ett par kalsonger med bara rep i ändan och ett tjurhuvud som "påse" för klockspelet som lät "möööuuuu" om man tryckte på mulen. *s*

Men han var sååå sexig!!! ÅH!!! *hoppistuds*

• nenne78

hehehe ja det var en syn för gudarna... aaahhh... hohohoh!
  • nenne78

dags för koko att publicera listan snart, så att A.M. kan hänga med! Å vi andra. Det känns om att det är många plussare nu!

ja, utom vi andra tokcyklande galningar då. hahahah!

• nenne78

pirrr!
    åååååh va orättvist! Förstår din frustration, jag vill också ha någon nära vän att pladdra och gå promenader med vagn med!

• nenne78

arrghhhhhhhhh!!! Måste få BEKLAGA mig! Har ju haft ont i magen flera dagar nu så idag fick jag komma till joyrläkaren. Han tror det är gallsten så jag fick medicin. Fine. Läser på bipacksedeln att den inte ska ätas (förlåt - stoppas upp i *piiiP*) av kvinno som PLANERAR att bli gravida. Vad menas med det?!?!?!? Nu törs jag ju inte ta dem! Kunde det inte varit dunderhonung jag ätit så jag slapp? Måste ringa sjukvårdsupplysningen. F*ck. Me. Hard. (jepp, ikväll gäller det, ÄL och allt! eehihihihih!)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???