• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Lapinette,
    Jag tror att jag blandar ihop dig med andra men ungefär så här:

En nomad som har äntligen fastnat på ett ställe. Älskar att resa, har dyra vanor och förmodligen en dyrbart inredd lägenhet!

Bott utomlands och gift med en fransman med italienskt påbrå.

Älskar goda viner och är en matnjutare av största grad.

Har en japansk förälder och du tycker att du väger för mycket.

Har elitidrottat i din ungdom.

• Page

Du har aldrig sagt själv att du har dyra vanor, det var en fördom eftersom du verkar resa en hel del samt att du har köpt nya möbler (till en hel bostad!).

• Page

Hmmm, jag vet att du inte har efterfrågat det men jag kan inte låta bli att nämna din grundläggande personlightet som jag inbillar mig: Människor har lätt att prata med dig för att du är en god lyssnare och du är bra på att trösta. Kanske lite virrig privat (?)men ambitiös på jobbet. Har ett intresse för människor och är familjär.

• Page

Nu ska jag göra något vettigt och sluta prata med mig själv. Lycka till på shoppingrundan Lapinette!!

Hör av mig när röda faran har gjort ett intrång!

Trevlig helg!! Nu håller jag tummarna för Lapinette och Sweet så står på tur för BIM. Är det några fler?

• Page

Lapinette, vår bil lider av samma sjuka och vi har också fuskigångat den!
    Har du inte sett någon bild på mig? Hmm, ska fixa det snarast!

Tänkte på en sak. Kan inte de som vill skriva en egen personanalys av sig själv (om ni inte tycker att det är för OT) så slipper jag ta upp så mycket plats och avslöja alla mina fördomar. Börjar tycka att jag är FÖR pinsam. Det vore så kul att få en lite bättre bild av alla. Snäääla? Man säger så lite/mycket man vill...

Äkta tanten har inte kommit än. Snart kommer jag börja pappermuffa.

• Page

Jag tog en riktig fylla i går med hopp om att skrämma bort tantbesöket men det fungerade inte. Full? Ja! Gravid? Nej!

Såååå, nu är det dag 1 i nedräkningen. Det känns jäkligt trist men jag har inte deppat ihop. Än...

Väntar med spänning på nästa BIMare!

• Page

Mugglesn
    Fy vad jag blir ARG för din skull! Varför förväntas du att fixa med möhippan? Ring till brudgummen och tacka för förtroendet (!) men säg att du inte har tid. Brudens kompisar borde skämmas!!!!

• Page

Jag förstår inte heller detta med infektionsrisken för kvinnor men jag ska spekulera lite...

Hmmm, immunförsvaret får sig kanske en törn när man är gravid eller har mens och därför är det lättare att drabbas av infektioner. Sen är det säkert individuellt (som vanligt) vem som har lätt att drabbas av infektioner i mufftrakten. Vissa får urinvägsinfektioner lätt andra inte.

Jag hade problem med infektioner på livmodertappen ett tag (äckligt). Gynekologen sa att det var felaktig bakterieflora som hade krupit in där (ännu äckligare) så jag har slutat helt med tamponger och stringtrosor. Sen dess har det varit lugnt.

• Page

Säkert därför vissa blir täppta i näsan också. Slemhinnorna altså.

• Page

Förresten, är det någon som vet hur det funkar detta med äl och mens? Alltså, får man mens även om man inte har haft äl?

Jag fick för mig att min äl uteblev under förra cykelturen men jag fick mens ändå vid förväntad tid.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???