När märker man av att man är...GRAVID???
Hmm, måndag och snart lunch. Jag har inte kommit igång med något (jobbrelaterat) ännu. Pinsamt!
Förvisso har tråden blivit lätt "jobbrelaterad" på sistone.
Hmm, måndag och snart lunch. Jag har inte kommit igång med något (jobbrelaterat) ännu. Pinsamt!
Förvisso har tråden blivit lätt "jobbrelaterad" på sistone.
ÄL runt julafton blir inte bra för mig - bor hemma hos svärföräldrarna.
Men jag tror att den slår till i veckan innan, så det är bäst att julstressen är avklarad innan. :)
De gånger jag hittat en "aladåb", har det följt Nennes modell, ungefär. :)
Åhhh - inte avundsjuk alls! 'Varmt o god mat.
Längtar också bort. Tycker inte att Linköpig riktigt kvalificerar sig som "bort". Fast det blir kul ändå att åka dit och klappa bebisar.
Vi fick vår bröllopsfilm igår. :) Så kul att titta på hela vigseln, minnas och upptäcka nya saker.
Nu återstår bara att framkalla och klistra in alla vanliga bilder i ett album. (Vill ha pappersbilder.)
OM jag blir gravid till Jul (och vet om det förstås), så LOVAR jag att sitta alla mellandagar och ordna upp bröllopsbilderna och de senaste 3 årens bildarkiv!
(Dags att ta fram det tunga artilleriet av löften.)
Måste ju ha tömt arkiven tills bebisen kommer i så fall. ;)
Desperate times call for desperate measures...
;)
Den av kompisarna som mådde sämst av sin graviditet under året, var den enda som fick en kille.
Så du får nog vänta och se Cicci. :)
Så - här sitter jag igen och klämmer på brösten. :( Brukar ju få ont en vecka före BIM, vilket betyder att de ska göra ont på fredag.
Tänk om det inte känns något *letar och klämmer* jo, men gör det inte lite ont där *fingrar lite till* eller känns det alltid lite där kanske *blir lite hoppfull*
Ska det kännas annorlunda så ska jag ju inte få ont i brösten på fredag. Usch, varför kom jag på detta. Kommer att känna hela veckan, säkert klämma tills det gör ont oavsett. :D
De enda symptom jag för tillfället känner är nacken, ryggen och rumpan efter min Kalle Anka-vurpa i fredags. Tar lite fokus från annat...
Det var inte skoj att sitta på bio i 3 timmar efter det, och inte har maken fått komma särskilt nära heller i helgen. Tur att ÄL förmodligen var avklarat innan.