När märker man av att man är...GRAVID???
Vad är fria radikaler egentligen?
Vad är fria radikaler egentligen?
aha! bra att jag inte röker då. ska försöka att inte sniffa för mycket i trafiken heller ;)
Mindre, det luktar PLUSSITIVT!!! Hoppas, hoppas, hoppas!
Hej tjejer!
Vad lugnt det är trådisen idag. Ligger alla hemma och gravid-spyr eller ;)? Önsketänkande... :)
Såg att vår tråd var på TV igår.. Såg ni det? Det var en program (typ Uppdrag Granskning) om att präster börjar ta betalt för vigsel för bröllopspar. De hade gjort en undersökning på BT om detta och då filmade de alla trådar, däribland vår lilla tråd! Så nu är vi kändisar minsann ;)
Här är Äl på G känns det som, mår illa och har ont i maggen. Så nu gäller det att ligga i...
Godmorgon tjejer!
Har varit på konferens den senaste veckan så har inte varit inne på mycket på tråden. Förstår att Mindre ligger plussitivt till.. Kul!!! Håller tummarna! :D
Själv har min ÄL dröjt och dröjt men fick utslag imorse. Sexade igår kväll och får köra en svängom ikväll igen. Känner mig inte så hoppfull dock denna gång, vet inte varför...
Var hos gyn imorse också för en allmän checkup. Blir faktiskt lite trött på inställningen hos vissa gynekologer, ALLT är normalt och man får INTE hänga upp sig för mycket på detta med att skaffa barn, för ajja bajja då kan det bli en mental spärr. Ha sex när ni känner för det typ. LÄTT ATT SÄGA!! Det är precis som om de inte fattar hur knäckande det kan vara att det inte går. Om jag skule behöva gå ett år utan att bli med barn, som de vill att man gör innan man söker hjälp, så tror jag att jag skulle brytas ned helt psykiskt... Sån är jag bara. Men det finns ingen förståelse för detta!
Ja ja skönt att se att ni alla mår bra här i tråden ialla fall! Sorry för att jag är negativ en måndag morgon som denna...
Kram
Tack för kramar Mindre. Känns lite bättre.. :)
Man tycker ju att en gynekolog borde veta bättre dock! tyckte inte jag fick svar på något, hon kunde inte ens råda när och hur ofta man ska ha sex i samband med ÄL. Tacka vet jag denna tråd, här får man svar på det mesta :D
mindre, vad har du mer för symptom förutom nidisen?? update me pls!
Grattis Snart Så!! Såå härligt att ni fått se den lille/lilla igen!
Nu när du fått bakåtflyttat datum, kan du räkna ut vilken omgång det var det tog sig, eller det kanske inte går så precis? Vore intressant att veta om det tog sig på själva böj-dagen eller innan/efter.
Mindre... håller fortfarande tummarna! Själv ÄLar jag för fullt och har precis haft en mysdate med maken ;)
Ok jag fattar Cicci. Har aldrig riktigt förstått detta med fram-och bakåtskjuten BF :)
Mindre - med CB kan du ju testa BIM-2... bara så du vet ;) ;)