Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Hahaha tack frullan :D

• Snart så....

Godmorgon tjejer,

Usch nu börjar det verligen bli mörkt ute på morgonen. Tur att det bara är 2 helger till julsakerna få komma fram, wiiihhoo :D

koko: saknar dig på dagarna här. Tycker helt klart att du ska ligga på ang din remiss. Att vara riktigt jobbig kan hjälpa ibland :D

Nu håller jag tummarna för Lapinette som har BIM i dagarna.

• Snart så....

Mindre: Har du ingen pli på karln?? :D
    Nämen ska du bli sjuk igen?? vad är det för elak bacill som gillar dig?
    Krya på dig

• Snart så....

Mindre: läste lite för snabbt, sorry.
    håller med Muggles, hoppa på honom iallafall..

• Snart så....

Moppy: Skönt att höra att du mår bra och att du redan vill börja cykeltänka igen.

Lapinette. Har du några andra symptomer på att mensen är påG?? eller kanske ska skriva INTE påG?

• Snart så....

fru UH: Jag känner oxå av ÄLen och det gör nog ganska många på denna tråden. Tror att det är ganska vanligt faktiskt.

• Snart så....

Moppy: Vet du hur det är med kroppen efter missfall? Kommer den igång med ÄL som vanlig direkt efter eller kan det ta några månader? Berättade gyn någor om det?

• Snart så....

Moppy: Cicci är i götet hela veckan och var minsann och lunchade med Muggles igår :D

Vart FruL är vet jag inte? Saknar henne oxå

• Snart så....

AM har inte varit inne på ett par dagar så hon kanske har fått babyn nu?? Hoppas det :D

• Snart så....

Moppy: Trots allt så låter det väldigt bra, kort blödning mm. Hoppas din kropp återhämtar sig snabbt så får du börja cykla igen.

BIM har nog bara Lapinette nu. Nästa gäng (frullan, nenne mm) har nog just haft ÄL så nu börjar en lång väntan...
    Vi är ett gäng som kommer ha ÄL till helgen oxå

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???