När märker man av att man är...GRAVID???
snarties
Så var det INTE
utan bara det att han ville att du skulle köpa så att han (som är snål) kunde få smaka. För HAN är tjurig och behöver bli snällare!
så är det!
snarties
Så var det INTE
utan bara det att han ville att du skulle köpa så att han (som är snål) kunde få smaka. För HAN är tjurig och behöver bli snällare!
så är det!
näe nu måste jag gå på möte
NÅGON kan vel sakna mig LITE i alla fall
hejsan tjejer
tack sweet för inbjudan
det känns som om jag kommer vara medlem i NNÄ klubben länge länge det verkar aldrig ta sig
och idag så känner jag att mina pre pms och pre mens känningar håller på att komma.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
det känns som om mensen bara kommer oftare och oftare och blir värre och värre. Jäklarns vilken prövning det är att bli gravid
men smakar det så kostar det...
näe sweet ge inte upp än snartis har helt rätt. Och snartis du kommer ta det den här månaden!!!!!!!!!!!!!!!!
Drick mycket vin det brukar motverka stress och gör i allafall mig sugen
annars är stress och seXXXXX ingen bra kombination...
kladdis. här kan man ALDRIG skriva mer än vad någon vill veta
vi vill veta ALLT
håller med moppy
ofta är det bara simmarna jag vill åt. bara dom kommer så skiter jag i att jag inte kommer...
varannan timme
går bara om maken är skitbakis
i all fall ett par gånger
mindre HEEEEEEEELT rätta takter!!!!!!!!
you go girl!!!!!!!!!!!!!
tur att jag befinner mig i bushen långt från tyresö. För det verkar som om det kommer komma efterskalv ikväll som kommer skaka om stockholm med omnejd
lapinette: Gumman vad ledsen jag blir. Att den där jäääävla mensen inte bara kan lyda och hålla sig borta
Usch jag lider med dig, vet hur ledsen man blir.
Men välkommen till nästa ägglossningsklubben. och vad skänt att du kan se något ytte pytte lite positivt med det hela.
Kram
varför ska du lägga ner i några månader? fast det är bra att gå till gyn