Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

man känner sig sååååååååååååååå sexig
    särskilt när man kryper nära maken på kvällen för ett litet nyp men han nästan kvävs av stanken då han lyfter på täcket

ha ha ha
    det är otroligt att det blrv vi två. I början av vårt förhållande var jag total allergisk mot laktos och luktade gas jämt. Men han den stackarn sa aldrig något utan var jjämt söt och romantiskt. Först en massa år efteråt nämnde han att jag inte alls luktar så illa längre som jag gjorde i början.
    Ja ha tack för den

• nu är jag fruL

hejsan
    Grrrrrrrrrrrrr min dator har bråkat hur länge som helst fy vad handikappad man blir!

jag var inne på den länken som cicci gav, niomånader...
    Ha ha ha
    nu har jag ÄNNU fler symptom
    och det roligaste är att de kom i samma sekund som jag läste om dom.
    Så nu värker min livmoder som sjutton, jag är ännu tröttare, måste kissa HELA tiden och dessutom så har jag kommit på att jag har mycket mer flytningar efter ÄL
    Visst är dety otroligt hur man kan känna saker bara för att man TROR att man känenr dom
    Helt sjukt.

Jessie. Japp vintern blir låååååååång.
    Usch jag vill inte ha en lång vinter. och jag vill av ett skäl inte ha snö. Trafiken. krockade i ´vintras och är efter det livrädd för vinterväglag. Vill ha plusgrader och barmark.
    FAST å andra sidan är det så fint med snö och KUL
    älskar, skidor och pulka osv.

nåja, får vel låta bilen stå hela vintern

• nu är jag fruL

villa solglimt:
    Fråga på du. Visst är det som jessie skriver att de flesta av oss här inne jobbar som dårar för att få till ett plus och gråter vid minus. MEN vi är alla i olika situationer i livet och om du befinner dig där det inte går med fler barn, ja då är det så. Och klart ska även du få råd och hjälp. Sen att jag skulle vilja ha din fertilitet, ja ...

Jessie:
    Hmmm det låter lite groteskt när du skriver att spermsen bör få en "STOR TUNNEL" att simma i
    Fasiken har man en mus stor som en val mun eller
    ha ha ha

• nu är jag fruL

jessie:
    Jo då vi har vinterdäck, men det gör inte att vi kan köra bil i halka för det

Näe faktiskt så måste man säga det att vi stockholmare och säkerligen andra söderut i landet faktiskt inte alls har samma rutin och därav inte alls är lika säkra vinter bilförare. men det är ju inte så konstigt...

Maken är bra som sjutton, men han är ju också mas. Men tyvvär så gillar han också det där med sladdandet. MEN han har efter alla år börjat fatta att han verkligen inte FÅR det när jag är med. Men i början av varje vinter så bara MÅSTE han sladda lite. Män blir visst aldrig vuxna...

ska jag säga

• nu är jag fruL

snart så: ja dom är inte så kul

mindre: japp har en mas du med
    ska bli kul att träffa dig och fråga ut dig ordentligt

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag vill gärna blöda kontanter
    tänk om det kom en tusenlapp per droppe blod, SHITTans vad rik jag skulle vara

• nu är jag fruL

ja hörrni
    kan ni inte lämna bilarna
    usch jag är totalt livrädd för bilåkning och halka. Snälla åk kommunalt, eller ta taxi. det blir billigare än en olycka jag lovar!!!!
    Cicci: låt bilen stå
    ni andra också

nu tog frulLan i med sin myndiga röst

• nu är jag fruL

ha ha sweet
    kanske inte världens bästa prev medel om det bara skyddar en dag per år

jag fattade inte heller så jag är nog också dum i huvudet

• nu är jag fruL

ha ha ha
    när min syster ammade första gången så hävdade honb att hon blev HELT dum i huvudet av att amma. Så kanske är det så att man blir lite korkad även av att vara gravid...
    Så alltså...
    Vi MÅSTE vara gravida... eller i alla fall jag
    för jag är oerhört korkad

• nu är jag fruL

vad menar du med att du inte akn sluta

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???