• ljuvlig

När märker man av att man är...GRAVID???

...visst, det finns ju fördelar och nackdelar hur man än vänder och vrider på det...
    Hur länge har ni försökt?

• ljuvlig

Amen det är ju exakt som vi
    Detta blir 4:e försöket men 3:e med ÄL-stickor!!
    Ska vi önska oss varsin graviditet i julklapp ?

• ljuvlig

just det, du bor i New York Trevlig lunch!!!

• ljuvlig

Låter trevligt!
    Själv har jag roat mig med ett avsnitt av "Bonde söker fru",,,,,,,,,,,,,,, Ja, sånt görs här i Sverige

• ljuvlig

Ha, ha, ha *gapskratt* Sweetstreet!!!!!
    Vart är castingen???????

• ljuvlig

Idag har jag inte så mycket på jobbet så jag ska göra allt för att hänga med,,,,,

Tack för uppmuntran fru L! Alltså jag kommer nog bli mer förvånad än besviken om jag inte plussar i helgen.... Om det skulle visa sig att det INTE tagit denna gång vet jag ju ialla fall hur mycket jag kan FEJKA symtom

• ljuvlig

CicciL; Vilken vecka är du i? Det där med symtom är ju så individuellt!

Eden-06; Skitmens!!! Nej sånt vill vi inte ha,,,,, Och glöm inte folsyran

• ljuvlig

Go morron alla tokiga sexwifes

Testade igår med ett fett - och nu på morgonen vaknade jag med mens och menssmärtor!!! Japp, allt var bara INBILLNING!!

Fast med tanke på att det bara var 4:e försöket är jag inte orolig, jag blev bara förvånad för jag tycktes kunna urskilja en massa grav.symtom denna gång. Men, men.... Nu får jag glädjas åt att få dricka glögg till jul och kanske till och med skumpa på nyår Har ju så lång cykel så det lär ju dröja till nästa ÄL... Tråkigt!!

• ljuvlig

Köpte förresten Apotekets egna märke "Apoliva". De har precis fått in både grav.test och ÄL-test MYCKET billigare än CB!!!!!

• ljuvlig

Aha, jag har aldrig sett skymten av den där omtalade aladåben!! Kanske därför det inte har tagit sig än.....

Kan någon förklara för mig lite mer detaljerat hur man spårar denne lille sak !!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???