När märker man av att man är...GRAVID???
Den där brygden låter ju som en stålande idé. Måste ge mig ut på jakt.
Den där brygden låter ju som en stålande idé. Måste ge mig ut på jakt.
Ja, tänkte faktiskt testa Ciccis variant nästa gång. Inte klokt att jag redan planerar försök 4 innan mensen ens kommit denna gången. Skadad eller?
Förkylning fruL?
Vilken tur att man är en kraftfull stark kvinna som klarar en förkylning
Sexa du på med mannen. Visst kan det finnas en teoretiskt risk att ägget kan fästa sämre vid sjukdom. Brukar dock tänka på alla kvinnor i bla Afrika som har 10 barn var. Hur har de burit sig åt? Inte har väl en förkylning stoppat dom
Ja det är klart att de startar tidigt men en sådan väl använd muff borde väl också få problem
Lycka till tjejen. Kör så det rycker. Hur ligger du till i cykelrundan?
mugglesfan: som medicinstuderande kan jag inte låta bli att kommentera att förkylning kommer av bakterier eller virus och inget annat
Håller dock med om att det är viktigt att hålla musen igång
Ska inte snöa in på ämnet mugglefan men visst är det så att när det är kallt är vi mer inomhus, mer nära varandra osv. Förkylning smittar med kontakt- och droppsmitta. Närhet, att ta på saker som en smittad tagit på och sen sig själv runt näsan. Tror att man i Afrika är ganska nära med tanke på små boendeformer.
Tjat, tjat - vill ju egentligen bara prata om att göra babysar ju men kunde inte låta bli. Viktigaste är ju att vi hjälper, stöttar, blöter och nöter alla roliga och jobbiga saker i babyverkstaden.
Hahahaha *rynka*
vad får du allt ifrån?
Noooop tror inte det iheller. Tackar dock och tar emot alla härliga skratt du ger mig