Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Herregud!! Vad ni skriver, har suttit i 40 min och läst ikapp :)

Klart du måste ha glitter i håret Koko :D Helt suverän att du fick tid innan jul så slipper du gå och tänka på det under julen.

Frullan Frullan, din galning underbart att läsa allt du skriver. Puss på dig

Trist för alla som fått mensen, det är bara på´t igen. Är det bara Cicci som fått ett pluss denna omgången med andra ord?

• Snart så....

På tal om namn så gillar jag udda namn som man inte kan få smeknamn av. Vill heller inte ha ett namn som man förknippar med någon, vissa namn är jättefina med man känner knäppa personer som har "förstört" namnet.

• Snart så....

Så när man väl kommer hit så är ingen här?? :( *depp*

• Snart så....

tjolahopp i tråden,

vilken underbar fredag!!
    Började morgonen med att få se m2b uppklädd för ett viktigt möte, jummi han är så snygg när kostym och allt kommer på. Höll nästan på att plocka av den :D

Väl på jobbet fick även reda på att vi ska utomlands på konferensen i januari. Vi som bara brukar vara i stockholms trakterna.

Sen verkar ÄLen vara på intågande!! fick lite ont i äggisen igår kväll och tog ett Äl-test. Lite äckligt nu *känliga läsare varnas*: vi pratade om tidigare i tråden om äggviteämnen i urinen och igår fanns det mkt riktigt där i skålen som de brukar när ÄL är på G.
    Jaaa då kanske vi hinner iallafall innan m2b åker :D :D :D

som om inte det räckte så är det ju löning idag wiiiihooo

Känns lite konstigt att vara på så himla bra humör
    Kram på er

• Snart så....

Jag har inte knaprat några tabletter alls förrutom vitaminer.

• Snart så....

sa att jag skulle det men det blev liksom inte av...

• Snart så....

Jag får helt klart mössa från CB, vet inte hur många tester jag köpt både ÄL+grav.

Har suttit i festkommitemöte ang julfesten, attans vad roligt det kommer att bli :D
    mmmm jag ska göra sangria *gott*

• Snart så....

mähhh nu dödade jag tråden? :(

• Snart så....

Nu är det dags att börja öva på nubbevisor

Vi äro små hummlor vi *zum zum*
    Vi äro små hummlor vi *zum zum*
    Vi äro små hummlor som tar oss en geting Vi äro små hummlor vi *zum zum*

• Snart så....

Dricka vin och sätta på m2b!! det ska jag roa mig med hela helgen.

ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???