• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Snälla Sweet, kommentera du också eller skriv din egen om det inte är en "siffra rätt" här.

Den extremt långa personlighetsdelen beror på att jag inte lyckades förmedla det jag känner. Hittade helt enkelt inte rätt ord för hur jag uppfattar dig!

• Page

God natt och hoppas att ingen tar illa upp för att jag tog upp så mycket skrivyta.

• Page

Måste lägga in en sak till. Drabbades av lite panik när jag läste igenom min beskrivning och upptäcker att jag har skrivit som en kratta. Men det hade tagit mig evigheter om jag hade försökt formulera mig väl och grammatiskt korrekt. Hoppas att alla har överseende med det.

• Page

Victoria, Hemsk situation för dig just nu, men jag håller med FruL, ta hand om din hemmasituation först. Hoppas att allt löser sig för dig!

• Page

Så ni tycker att jag beskriver er lika? Hjälp ni har avslöjat mig, jag använder samma analys!
    Jag ser nog också som rätt lika, speciellt FruL/Koko och Muggles/Sweet. Men jag trodde aldrig att Sweet idrottade i sin ungdom.

• Page

Det är jättekul att alla ni som har blivit "bedömda" har kommit med egna kommentarer.

Krulliga lakan är skrynkliga lakan, Sweet! Hahaha, framgick inte det så bra??

Inte kul att kräkas FruL! Hoppas att det var den enda gången för dig. Och så på tåget dessutom....hemskt!

• Page

Jag hade jättegärna kommit men jag får besök nästa helg. Gärna en annan gång!

• Page

Snart så, jag vet inte hur jag hade beskrivit dig men jag har en känsla att du inte skulle bli så lik. Har för mig att du är uppväxt med bara din mamma. Eller var det någon annan?

Man skulle aldrig kunna klämma in mig heller i dessa beskrivningar!

• Page

Mitt i Victorias tragedi och FruLs spya skrattar jag hysteriskt här hemma!

Mina semesterkläder har kommit! Ni vet, de där färgglada lättklädda som ska ändra min stil totalt? Och jag säger bara:

HAHAHAHAHAHA, frust, frust!

Sitter alltid trekantbikini så illa??? Sitter här med den på, ett bar turkosa frottehotpants och en vit gigantisk tunika. Jag ser ut som en komplett idiot!!!

• Page

Jag har väldigt små bröst men jag tror att bhn är för liten. Det lilla som finns bullar över. Och det är nån rynkeffekt som får brösten att se skumma ut.

Jag överdriver inte Snart så! Det ser skumt ut! Ser ut som en porrig Jesus i kvinnlig tappning! Det är bara sandalerna som fattas! Visste jag var min kamera var hade jag skickat kort till er.

Hahaha, mina bikinitrosor har inte kommit än. De är typ helt nakna i arslet! Va fan tänkte jag på???? Förändringar ska gå sakta...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???