Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

hahahah kommer bara på massa snuskiga nubbevisor just nu...

Frullan: ska ävan shoppa lite kläder och fixa hemma *läs röjja för julsaker :D *

• Snart så....

Ähhh på med smeten på maken :D

• Snart så....

Sweety: Nää inte än enligt stickorna men det är PåG :D

• Snart så....

Sweety: 12-14 dagar efter mens brukar jag kläcka.
    Dock vet jag inte nu vad som kommer hända efter mensen var försenad förra gången.

• Snart så....

Godmöööörning babes,

Japp Sweety cyklade nog ifrån dig, fick böjjen igår. Hade jätteångest över att vi kanske skulle missa ÄL denna gången. Nu kan jag andas ut och släppa iväg karln på tjänsteresa hahaha

Stötte oxå på ett jobbigt barn i affären i helgen, skrek konstant tills mamman gick ut med honom. OCH vad gör han då, går raka vägen och sätter sig i en stor vattenpöl (fortfarande skrikande). Usch då var jag glad över att inte ha barn!!

Ljuvlig: Ahh har sett att de ska ha Apoliva på apoteket fast de har inte haft det inne när jag har handlat :(
    Hur mkt billigare var det?

Nenne: Kan det vara så att du råkade ut för en månad utan ÄL?

• Snart så....

Mindre: Så Bond är värd att se med andra ord? tycker inte han passar riktigt som Bond men kanske ändrar mig om jag ser filmen. hmmm

Åhh julstök, ska börja i veckan när m2b är borta :D
    Vi har fixat till köket i helgen, hade ROSA BLOMMIGA tapeter *urk*. Vägrade julpynta i rött till det!! Så vi spacklade över allt och målade vitt. Blev riktigt bra :D

Nenne: Skumt men du har inte tagit ÄL test för att "bekräfta" ÄL? Jag kände av i fredags att ÄL skulle komma, både i äggisarna och äggvitesakerna i urinen.

• Snart så....

hahaha...men det hör ju Bond till, mysko manicker alltså :D

• Snart så....

Lapinette: Ahhh...man blir lite halvtrött på det där "fisförnäma brittiska" som är SÅ Bond. Ska nog släpa med mig m2b och se den :D

• Snart så....

Hej Cicci

Hahah roligt att bli glad över att spy :D Snart kommer du ångra dig över att ha massa symptomer...

Tror inte du hinner bli så tjock till januari, du som är så supersmal redan innan. Har du börjat berätta för folk eller ska du vänta till v12? Kanske en bra julklapp till mor/far föräldrarna?

Min böj borde ha kommit några dagar tidigare men var väl 2-3 dagar sen. Jag är bara så himla glad över att den inte kom senare så vi missade den.

Ja vilka har BIM snart? Frullan? Spännande spännande :D

• Snart så....

Minder: Känner igen det där, jobb=BT hmmm inte så bra men ähhh snart är det jul :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???