Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Skulle rekommendera en utsocknes vän lite romantiska fina restauranger - och kom på att vi bara går på italienska ställen.

O sole mio!!!

• Liten med Mindre

Lady och Lufsen i högform. :)

• Liten med Mindre

Vi brukar ju också ha glögg på kontoret. Men i år har jag inte hört något. :(

Blir det så missar jag det väl ändå - ska med bussen.

• Liten med Mindre

Om ni ska ut och äta romantiskt, fira något, förföra maken - var går nig då? Det förenklar om det ligger i Stockholm.

• Liten med Mindre

Fram med förslagen!!!

Vill ha en massa tips innan jag ska gå. Och så vill jag vara med och knäcka 4000!

7 inlägg till!

• Liten med Mindre

Är visst efter igen. :)

• Liten med Mindre

Oj, tråden blev alldeles trött av att passera 4000 inlägg på en dryg månad. :D

Tänkte önska trevlig helg. Håll röda faran borta ni som BIM:ar. Jag ska försöka avvärja förskotts-droppet. Fast just nu känns allt så eländigt normalt med ont i brösten och allt.

Nåja, mys, drick glögg, ät peppisar och ha en skön 1:a advent!

• Liten med Mindre

God morgon, godmorgon!

Är efter helgen välimpregnerad med bebisgos, amnings- och förlossningshistorier, nappflaskor och spyfiltar. Fast det har varit rätt mysigt att hälsa på alla bebisar ändå.

Målar rött på naglarna för att få det att hålla sig borta från byxorna. Men jag har i alla fall väldigt normalt onda bröst så här före BIM.

Ska nog måla ett lager lack till. Det är ju i alla fall julrött. :)

• Liten med Mindre

Just det - glömde, jag blev upptagen på lördag jag med. Får chansen att hälsa på mormor. Det får jag inte missa. Extra viktigt nu när jag ska fira julen med "nya" släkten för första gången.

• Liten med Mindre

15 dec kanske kan fungera. Ska kolla.

Blir så trött på kroppen - den har gett mig menskänningar i magen sen i fredags, fast i teorin är det inte dags förrän på fredag. Hur elakt är inte det på en skala? Tror ni inte jag går och hoppas nu att det är rätt "molande" känsla?

Pappersmuffar hej vilt och hoppas att inget ska börja droppa. Förmodligen börjar det nu när jag funderat högt över mina "icke-symptom".

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???