När märker man av att man är...GRAVID???
And if you see a suspicious stick on the floor it´s totally normal. Swedes are always doing that!!!
And if you see a suspicious stick on the floor it´s totally normal. Swedes are always doing that!!!
Exakt!!!!!!!!!!!
Men helt seriöst jag undrar varför de inte har hela väggar på toan här. Amerikaner är ju sååååååååå himla pryda med allt annars!!!!
Men de verkar inte bry sig om att man hör ALLT (och då menar jag ALLT!!) samt känner ALLA lukter när man är flera på toa!
Fast jag har en egen teori och det är att de har dessa "öppna bås" för att folk inte ska kunna ha sex på toaletterna. För det skulle ju verkligen vara lite VÄL exhibistionistiskt.
Moahahahahaaa!
:D
Usch, sedan skulle man väl inte kunna visa sig här på jobbet längre. Alltså om man hojtat till någon stackars kollega som sitter och trycker i godan ro på sin sida båsväggen...
Har hört det med.
Det enda vi säger hemma ifall det blivit gaskammare i badrummet är "VARNING" Och sedan går ju näste person in där på egen risk! ;)
Nej inga sådana stickor i vårt badrum alltså.
bara andra stickor..... :)
Min man blev förskräckt igår för han satt hemma och jobbade hela kvällen på en presentation han skulle göra på jobbet idag. Och jag sa att det var ÄL i antågande och att jag helt enkelt beställde lite 6!
"Men inte ikväll väl???" var hans snabba fråga där han satt och tittade upp från datorn med skräckslagen min...
Stackarn, jag tycker riktigt synd om honom.
Men ikväll finns inga ursäkter!!
HEHEHEHEEHEHEHHEHEHEHEEEEEE!!!!!!!
*The evil egg-loosing-laughter*
Bend förresten FruLLan, den var bra!
:)