• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

nämen storasyrran, vad rörd jag blir! Sicken tur att jag råkade titta in precis nu. Vilken bra start på dagen!
    Jaa..var har jag tagit vägen...?
    jobbar och sliter. Tråkigttråkigttråkigttråkigt *slår mig med knogarna i tinningen*

Vi tänkte ju ligga lågt (hoho ligga! ) framöver men insikten av att vi i så fall måste trä på dykardräkten igen blev vi lite ställda av. Det bästa vore ju att köra på som om man vill bli gravid för då händer det ju inget. Men skulle vi försöka oss på säkra perioder så är jag nog redan på smällen. HAHA!

Igår fick jag en omgång i soffan direkt efter maten, eftersom min käre make inte har ork vid läggdags - tjohoooo!!! Man blir alldeles fnittrig i tjottafräsen!

Nu ska jag fika!

• nenne78

jaha. Dagens höjdpunkt:fikat. Ååååååhåhåhåhåhå *gråter* jag vill vara leeeediiiiiiig!!!!!!!!!!! Problemet med att vara ledig några dagar är att man bara vill ha mer, istället för att komma rask och pigg tillbaka till jobbet, redo för nya utmaningar! Tataaa!*stålmannenpose*

17 mars 17 mars 17 mars... då drar vi till Thailand. WEEEH!! Men det är så långt booooortaaaahahahahaaa....

• nenne78

h e l l o u ö

how YOU doin'?

Jag har varit borta några dagar och inte haft tid att knappa på datorn. har skummat lite bland slumpmässigt utvalda sidor men inte fått något sammanhang. Något nytt, eller? Page verkar ha fått upp ångan här på personanalyserna, kul att läsa! HAHA!

• nenne78

yooohoooooouuu!! God morgon alla varmluftsugnar!

Mindre - go go go!!!! Sikta väl och SKJUUUUT!!

Trist för er andra som fick tanten i bakhåll. Den fega sl*ynan!

FruLlan
    Apropå att vi ska lugna oss lite. Vi fick ju en vinrad i bröllopspresent som vi hyr ett år. Under den tiden ska vi även få bo på vingården och mina päron betalar, och det fanns inte så många veckor att boka när jag ringde. Så vi kan inte flytta resan hur som helst. Därför avvaktar vi med verkstaden tills det blir säsong igen.

Å bara därför har vi så fantastiskt bra 6. Vore ju kul att få bli satt på jäsning med såna flygturer, men man kan inte få allt...

• nenne78

man får ta med sig flaskor som rymmer 1 dl, och det ska få plats i en återförslutnignsbar påse.

Frullan
    japp, vi ska bara avvakta några månader, så i maj drar vi igång igen. Vet inte om vi kommer att vara så avhållsamma före det eftersom vi fått smak på det här med att göka utan regnkappa men jag har ÄL den här veckan så vi får väl leka nostalgileken och hålla oss till p e t t i n g!

• nenne78

CicciL
    höhöhöhö får man låna hem apparaturen sen?

• nenne78

tyckte det var aldleles för lite naughty talk här så jag får väl ta mitt ansvar och sänka nivån!

• nenne78

ooohoo! Koko! Vad kul att få hänga med dig då! Spännande! När får ni reda på när det blir ivf?

• nenne78

AAAh *fick snartis näsa i ögat*

• nenne78

hej snartis! Hur är det med dig? Förutom långnäsa (jobbigt att ha sån nästäppa när man har så mycket näsa att ha snor i), sömnsvårigheter och allt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???