• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Hahaha, förlåt mindre, men det är ju så trevligt att prata om choklad!! :)

Som med allt godis tycker jag det är roligast att prata om och köpa - äta är inte lika uppfyllande... Nej, jag är inte normal... :D

• _koko_

ljuvlig och eden - vi undrade precis var ni hade tagit vägen!! Det är än så länge ingen som plussat sedan fruLlan, men vi väntar spänt på några som bimar i dagarna. :)

• _koko_

Fniss, frejis, muggles har ju ingen äl längre. :D

Cicci - det verkar väl skitbra, kan behövas ett komplement till alla förvirrade barnmorskor - nån som säger sanningen!!! :D

• _koko_

Ååååååh, page en sån analys vill jag också ha!!!!!! :) :) :)

Tycker du skriver med mycket humor och värme. :)

• _koko_

Hahaha, din svärmor är ju faktiskt rolig, Cicci - när man får titta på henne från utsidan dvs. ;)

Jag har ju ingen svärmor, bara en bonus som inte står min sambo särskilt nära. Men en supergullig svärfar som man kan berätta många roliga historier om eftersom han är fantastiskt disträ...

• _koko_

FA*AN, här sliter vi månad efter månad och så lyckas hon på ett kn*ll?!!!!

Kan inte tycka synd om honom, för han borde haft vet att skydda sig, men vilken mardrömssituation!

• _koko_

Hihihi, jag kan riktigt se marimekko-blommor och porslinsfigurer hemma hos fruLlan... :D :D :D

Nä, jag vet att det inte var så du menade page!! :D

Otroligt bra analys page!!! *applåder*

• _koko_

fruLlan - det var ju det jag menade!! Jag var ironisk, du vet. :D ;)

• _koko_

Hehehe, jag tänkte väl det, fruL...

Tycker inte jag har "avslöjat" något alls om mig själv, och tycker jag ser mycket av mig i både fruLlans och ciccis beskrivningar faktiskt. Är mycket spänd på fortsättningen. :)

• _koko_

Det här var möjligen det coolaste inslaget i tråden hittills, heja Page! Förstår att du behöver en paus nu. :)

fruL - klart man är slampa om man har många korta förhållanden, det vet ju vilken idiot som helst! Men det gäller såklart bara kvinnor, män är erövrare.

Nu ska jag ut och dricka VIIIIIN!!! Eller blir det möjligen öl? Kanske både och!
    *glöm inte apoteket koko, så det blir spruta i morgon*

Puss på er sötisar, ses i morgon!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???