Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

men fy vad ni alla andra stack bara för att jag kom

usch jag har mensvärk tjejer
    det tycker jag INTE om.

vad kul att den kommer så här tidigt!!!!!! Så att man verkligen f¨år njuta av den

ahh vill INTE ha mens

• nu är jag fruL

med tidigt menar jag några dagar innan mensen. Men hmmmm eftersom jag missade ÄL så vet jag ju faktiskt inte NÄR den ska komma. den kanske kommer i morgon och då är det ju inte så tidigt med värk nu...

• nu är jag fruL

cicci
    Du är söt
    MEN det här är tyvvär vanlig hederlig mensvärk och ingen molvärk.
    Förhörde min syster om skillnaderna i helgen då hon alltid fått molvärk med sina 3 graviditeter. Och tydligen ska det kännas just molande...
    jag har mer mens krampande

MEN jag trodde ju aldrig att det tagit, men man blir ju ledsen ändå

men puss på dig för att du försöker peppa

hur mår picken

• nu är jag fruL

tack cicci
    men usch näe jag tror att det är vanlig hederlig mens värk.
    jag känner mig precis så där pms deppig och grinig som jag alltid blir innan mens...så det är nog kört.
    den här månaden också.

snartis: Näe innan vi började fabriken kan jag inte påminna mig att jag någonsin hade värk innan mens. men efter vi började försöka och man blev uppmärksammad på symptom eller önske symptom så har jag känt. det. Det var ju likadant förra månaden och jag tror månaden innan det.- Att jag kände lite värk innan mens.
    Men mensen har ju som bekant alltid dykt upp
    så det gör den nog denna månad också.
    Fy vad trist.
    Dagarna innan BIM är det västa. Samt dagarna efter då när mensen kommit och man inte återhämtat sig än.
    Usch och fy.

• nu är jag fruL

ja det är helt knäppt.
    Hur kan ens kropp vara så inihelvete knäpp att den börjar framkalla symptom?
    Jag menar, jag har aldrig haft sån här värk innan vi började försöka. Utan det har kommit de senaste månaderna. och det beror inte på att jag slutat med p-piller eller gjort andra förändringar. nej det måste vara att vi försöker.
    Men varför ska kroppen hålla på attv skapa en värk som uppenbarligen inte har någon orsak egentligen. jag menar jag är ju inte gravid så det är inte det värken kommer från.
    Utan bara min kropp som jäv*las.
    Konstigt.

Du då, har du några symptom eller icke symptom?

• nu är jag fruL

jag har nog inte haft mer ont utan bara att det onda har kommit redan innan mens. I normala fall har jag alltid fått lite ont just den dagen när mensen kommer. Men ont innan. Nej det har bara hänt de sista månaderna.

Kokos extrema smärtor beror nog mycket på endon. det brukar ju vara ett av tecknen att man har fruktansvärt ont.

fy vad det var lugnt här just nu.

• nu är jag fruL

mindre:
    Hejsan!!!
    ja visst är det skumt.
    Hmm zink säger du. Måste kolla vad mina vitaminer innehåller. Men det ska ju vara alla vitaminer man behöver i dom så det borde ju även omfatat zink.
    Hmmm...
    konstigt.

jag vill fasiken inte ha symptom om det nu inte är något. Jag tycker att det är helt sjukt hur kroppen leker med en. Faaaan och tyvvär finns det ju ingen man kan ringa och skälla ut för att det strular. Annars gillar jag att göra just det

• nu är jag fruL

snartis
    Så behöver det INTE alls vara.
    Bara för att cicci inte fick några som helst symptom så innebär det inte att inte vi kommer att får det.
    Majoriteten verkar ju faktiskt få några slags symptom.
    och cicci hade ju egentligen det. Hon hade ju ont i brösten en dag och något mer .
    Så hon hade lite symptom faktiskt även fast det inte uppfattades som det för att de var mindre än alla falsklarm
    MEN vissa känner mycket andra inte. det är ju det som är problemet. Man vet ju inte exakt hur ens egen kropp kommer fungera.

• nu är jag fruL

nej men det MÅSTE inte betyda att det inte kommer ett pluss den här gången. Vi var ju överens om att du fick ett tidigt MF förra gången. Och då var ju symptomen faktiskt riktiga, det vara bara den sista lilla detaljen som saknades.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???