När märker man av att man är...GRAVID???
Du också Sweet, angående uppdatering!
Ta med sig egen sprit? Intressant! Har aldrig hört något sånt! Äkta landetbo!
Du också Sweet, angående uppdatering!
Ta med sig egen sprit? Intressant! Har aldrig hört något sånt! Äkta landetbo!
Mina vaksamma ögon missar inget Lapinette! Tyvärr inte heller förra meddelandet....Fyfan, jäkla tant! Varför ska hon luras? Om hon ändå ska besöka en kan hon inte göra det i tid?? Så slipper man få falska förhoppningar.
Hur mycket är det? Forsar det eller droppar stillsamt?
Gick in på tråden för att gratta Frejis och så ser man elaka tanter i stället!
Grattis Frejis! Önskar dig en underbar dag och ett mensfritt år!
NEEEEJ Sweet! Inte du också!!! Varför?? Ja, förbered dig på det värsta om det är hon som lurar i krokarna. Fallet blir i alla fall lite mindre...(Jag hoppas lite i smyg åt dig)
Jag kan åtminstonde tacka min tant att hon inte luras på så sätt som med er. När hon besöker mig så händer det med besked. Inget lurendrejeri!
Men vi är ganska många kvar som inte har fått till det än. Det är inte möjligt att vi alla är sjuka, det måste handla om otur. Det är kanske bra om man får lite utspridda kullar här på tråden. Vilka tips man kommer få sen!
Jag har en sån fruktansvärd träningsvärk i dag så jag förflyttar mig bara från soffan till kontoret. Klarar jag tre marklyft i morgon är jag glad.
Tänket köra på som tusan med träningen fram till att jag lyckas övertyga min kropp om att bli gravid. Bra sysslosättning som tar bort udden av grav.nojan och förhoppningsvis så får jag stark rygg också! Planerar man att bli fet måste man orka med lite extravikt!
Gjorde något pinsamt i dag också. Sökte ett arbete som jag absolut inte är kvalicifierad för. Tycker egentligen så synd om dessa stackare som måste gå igenom högar med ansökningar med människor som inte kan komma på fråga. Men jag tänkte att mitt "nya" mer modiga liv (med resor, stringbikini och barnplanerande)kräver också en fräckare Page.
God fm!
Är det någon som har fortfarande chans i januari?
Lapinette, blev inflyttningsfesten lyckad? Några grannar som klagade?
Frejis och Muggles, hade ni trevliga födelsedagar?
Sweet, Skönt att du inte ramlade ned i avgrunden
CicciL, Vad roligt med dina första mammakläder!
Ja, det är något visst med köket och mat blir det alltid över!
Oj, är det redan dags för resan? Kul! Finns det någon chans för semesterbebis?
Koko. går det så fort att utveckla endo??