När märker man av att man är...GRAVID???
sweet: japp idag har jag massa symptom
att just dum i huvudet skulle var aett och att man skulle då bli GLAD över attvara pucko, det trodde jag inte
sweet: japp idag har jag massa symptom
att just dum i huvudet skulle var aett och att man skulle då bli GLAD över attvara pucko, det trodde jag inte
oj oj
om jag blir mer korkad så kommer jag inte veta vad som är upp eller ner när jag ska amma
näe nu ska jag ta en kopp varm choklad. jag sover ju ensam på hotellet så det spelar ingen roll att min laktos mage sprider giftiga gaser
ahhhhhhhhhh
I´m back
Mmmmmm gott
tänk om man kunde få lite punch till...konstigt att de inte har det här på jobbet
näe ska försöka komma ihåg larmet...
ha ha ha
du låter lika härligt desperat som vi andra
Jag har inte mer tips än att när ni väl kommer i säng, lukta gott, krypa nära och smeka på de ställen han gillar mest.
Lycka till
godmorgon mina kära trådsystrar
Hur har ni det i kylan???
till att börja med Cicci: du tog vel INTE bilen igår va?????!!!!! snälla!
Inte ni andra som har varit drabbade av snökaoset heller för den delen. Usch snälla hoppas ni lät bli. Gilllar inte kombinationen av halka och bilar och har man sen sommardäck som cicci hade... näe usch...
Pratade med maken igår och han sa att när han gick från tunnelbanan (inte alls långt obs) så stod 2 stora bussar mitt i 2 korsningar. En hade kört in i lysena och de gick inte att flytta för att det var för halt. Så jag hoppas att ni lät bli bilarna.
pirr: Välkommen tillbaka! Du har varit saknad
Själv så var jag övertygad om att jag var gravid i morse. Hade värk i livmodern samt magen var mycket större, dessutom så är ju boobisarna lite ömma.
MEN när jag tänker rationellt på symptomen och att jag har BIM och ett par dagar så blir jag i nästa sekunde helt övertygad oim att det är HELT vanliga mens symptom Så här känns det ALLTID runt mens. Jagf svullnar, får ont och ömmande bröst... ja just det precis samma symptom.
Varför ska de vara så lika? var är min blinkande lampa på magen
god morgon förresten
Cicci: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blåser en fanfar och blåser såpbubblor
Hmm jag hade satt en lapp på datorn om att du fyllde, men den lyckades jag i min morgon trötthet missa Såd et kan gå
ljuvlig: trevligt med lunch date
hmmm, hur känns dte när man har "ont" i bröstvårtorna. Jag har känt det som att mina bröst "bränner" lite, men det gör inte ont.
Fy vad jag kommer att bli förbannad när mensen kommer. För det är så jävlarns irriterande att sitta och inbilla sig massa symptom. Tillslut så börjar man ju nästan tro på dom TROTS att jag VET att det är mens symptom. jag har ju känt så här millioner gånger förut... men ändå inte
ja dte är konstigt. Om man bara visste att det skulle ta snart så skulle jag skita i det hela nu och bara kopppla av och låta det gå som det vill MEN det är ju just det att man inte vet Om eller NÄR det kommer fungera...
snart så: Det låter onekligen som om du har symptom som verkligen är gravid symptom och inte bara inbillade eller mens symptom!!!!!!
fy vad kul!!!!
håller alla tummar och tår
Jag fuskar ju och har för liten BH så att brösten känns skumma
usch men jag har verkligen ont i musmagen som maken kallar den
men jag kom precis på att det är precis så här det har känts då jag haft cystor som växt till sig
usch hoppas INTE!!!!!!
vickan
Hur gick det igår? fick du nåt? föll han för tröjan utan något under
Victoria80 :
Hmmm är det verkligen helt rätt av dig att försöka bli gravid om han nu inte vill det?
ta inte illa upp för att jag säger det. Jag vet ju inte riktigt er situation.- MEN jag skulle verkligen inte vilja lura min make in i en graviditet eller nåt så viktigt. Det är ju ett BARN som man ska ta hand om under ja ca 30 år! och då borde beslutet och viljan att skaffa barn vara gemsensam från båda.
Jag förstår dock frustrationen. jag ville gifta mig med min make innan han var redo och blev asfrustrerad av att han tyckte att vi skulle vänta lite. Jag ville ju NU och DÅ. Inte vänta. men det var ju något som vi skulle göra tillsammans och som ska vara för resten av livet. och då måste ju båda vilja lika mycket.
Samm sak gäller med barn. Men där har maken fått vänta på mig.
Så om din kille vill vänta, ska du då verkligen försöka med alla medel att bli gravid
jag bara undrar