Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Hahah fick du svar på mitt inlägg tidigare?

Jag vet faktiskt inte riktigt efter förra mensen som kom tidigare så allt mellan 8-12 november. Har haft 28 dagar innan men då hade jag 26 dagar??

• Snart så....

Det är ju även Mugglesfan, mindre och Frusofia som borde ha runt den tiden oxå.

Blir en spännande helg :D

• Snart så....

Moppy, du var ju med i den gruppen tidigare :D

Fy vad det snöar, nu ska man ju vara hemma med varm choklad och kanelbullar, nerbäddad i soffar o titta på film

• Snart så....

Nej då du är inte ensam, måste bara hinna jobba lite oxå :D

roligt att vara i Tyskland, hann du turista lite eller bara sitta i möta hela dagarna?

• Snart så....

FruSofia: Tror helt klart att det kan stämma som du säger. Jag har testat även dagen efter böj och då är böjjen borta så har själv inte råkat ut för det.

nu har det slutat snöa här men blåser mkt och solen tittar fram ibland. De lilla snö som kom har redan smält...

tiden kryper fram, måååånga dagar till BIM! Tur att det är halvdag på fredag :D

• Snart så....

Smilegubbarna kan dyka upp lite här och var på olika trådar utan mening har jag sett.

Aha sån tripp, inte roligt alls...

• Snart så....

fruL: Låter som du åk till "hålan" igen?
    Julfeber, vem har inte det? Var faktiskt och kollade på julsaker igår :D :D Insåg att jag "saknade" MASSOR heheheh

• Snart så....

men herregud vad jag vill ha choklad just nu, godistarmen bara sög till!!

• Snart så....

Men brudar, här lämnar man er i några minuter för att dyka ner i fruktskålen för att lindra chokladsuget, och ni hinner skriva MASSOR :D :D

• Snart så....

Sweetstreet: Hahah...lycka till att INTE känna symptomer :D
    Nu när ni pratar gaser, jag har oxå mer sen ÄLen fast har inte tänkt på det så mkt.
    Svullen i magen är jag oxå :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???