Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

godmorgon

Page, Min mens kom igång på en gång efter p-piller ätande under 12 år. ÄLen däremot kom igång efter 2 månader, gjorde väldigt ont och fick åka till gyn-akuten.
    Annars kan jag bara hålla med övriga tjejer och säga att allt gör ondare nu, båda mens och ÄL nu när babyverkstaden börjat.

Håller med dig frullan, inte pigg idag. Usch sover så dåligt när karln är borta :(
    Han jobbade som ett djur igår så förhoppninsvis kan kan komma hem ikväll istället för imorgon kväll

• Snart så....

Frullan, när man har vant sig att sova ihop så blir det konstigt när han är borta.
    Sova själv på hotell har jag oxå jättesvårt för, konstiga ljud och dessa ventilerade rum *ryser*.

• Snart så....

ahhh Mindre ett till recept att dela med dig?

• Snart så....

hahaha...hade helt glömt bort att jag beställt julsaker via en kollegas son på jobbet. Nu får jag mitt söta sett med glöggdelar med tomtar på :D

Ännu en sak att till jullådan hahaha

• Snart så....

Mindre: nu är det hög tid att börja pynta och dona igen, hur ska det annars gå när ni har barn?
    Insåg igår att jag tom har lampskärmar, underlägg mm
    JAG ÄLSKAR JULEN :D

• Snart så....

Har skällt massor på min kollega som inte gillar att pynta för det blir stökigt!?!? (Hon har ett kliniskt vitt/rent hem)
    Hon har en 4 årig dotter och de flesta barnen älskar julen med tomtar, klappar och allt som hör till. Hur kan man göra så mot sitt barn??
    Grrr blir uppretad bara jag tänker på det

• Snart så....

Buuuhuuu får inte gå in på länken

• Snart så....

Näää, massa sidor är spärrade för oss :(

Måste säga ungefär lika upphetsande som rosablommigt som jag hade i köket

• Snart så....

wwwiiihhoooo min karl fick åka hem ikväll istället :D
    Underbart *nöjd*

• Snart så....

Fast om man vill ha en billigare glass så är Sia väldigt god :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???