Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hejsan cicci
    ha ha ha
    Det är ingen som vågar nämna några symptom. Alla tror ju att det INTE ska komma symptom bara för att det inte gjorde det för dig. Helt sjukt vad vi är galna och blir påverkade av allt.

Innan ciccis pluss så satt vi och jagade symptom helt hysteriskt för då trodde vi att man SKULLE ha symptom.
    Sen när cicci fick sitt super braiga pluss UTAN att haft symptom. ja då helt plötsligt så slutade alla att känna efter och ville INTE känna symptom.

Ha ha ha det är faktikst lite lustigt hur påverkbara vi är och vilka "flockdjur " vi är

kul attse att glass diskussionen är över dock. ytterst tråkig då jag intye kan äta glass. Japp jagv är EGO jag vet

okej jag ska nu känna efter symptom
    återkommer

• nu är jag fruL

mindre
    du har tydliga symptom anser jag.
    Fan vi skulle behövas träffas snart för att kunna dricka vin ( ja inte du då cicci raring, men jag LOVAR att dricka några glas vitt iställt för dig )
    Jag tror att det kommer bli några pluss snart...

ja och nu menar jag INTE för mig. Nej jag har hela tiden varit övertygad om att vi missade ÄL pga av tjänsteresan (FAAAAAAAAAN )
    men så är det.
    Men jag tror att mindre är aspirant...snartis kanske....
    fleraspiranter?????

okej
    mina (skengraviditet)symptom är dock:
    *molvärk-den har jag haft länge nu... kan även kallas mensvärk
    *igår "brännde" det i bröstvårtorna och förut kliade dom i 22 sekunder.
    *jag var yr igår, men sen att det berodde på att jag var superhungrig... ja....

jaha det var allt...
    trist men jag kan inte komma på fler.
    inte trött, inget illamående, inga ömma bröst, inga större bröst osv

• nu är jag fruL

men nenne
    det är vel klart att jag klockade kliandet
    gör inte alla det
    jag menar eftersom vi skrev igår om brinnande bröstvårtor så var jag ju orolig att det skulle inträffa. Så då satt jag här med bar överkropp och äggklocka i handen.
    det är vel normalt

kan säga att killarna på jobbet uppskattar det hela

• nu är jag fruL

nja jag skulle verkligen inte säga attt min asymptom är intressanta,
    mensvärk och hungeryrsel...inget spännande alls

• nu är jag fruL

jag blev faktiskt lite besviken när det INTE slog ut lågor ur vårtorna. Tänk vad coolt det hade sett ut.

• nu är jag fruL

cicci
    AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    där ser du du var INTE helt utan symptom
    visste det!!!!!!!!

*ropar högt*
    okej tjejer cicci hade symptom, ni kan börja känna efter igen

näe jag har INGA som helst förhoppningar eftersom det vore så osannorlikt...
    Men trots detta kommer jag att bli otroligt ledsen när blodet börjar droppa.

Bra låt nenne, låter som Hammerfall!

• nu är jag fruL

hmmm
    mycket intressant att en bunt långhåriga hårdrockare har skrivit en låt om brinnande bröstvårtor
    HUR kan dom ha vetat hur det hela känns ???
    är det månne så att herrarna är damer
    eller.....

mycket mystiskt...

• nu är jag fruL

mindre:
    det finns glass som är laktosfri som är jättegod, så det är absolut INTE någe synd om mig. Jag kanske bara inte har så mcyket valmöjligheter att jag går igång på att prata om det. men saknar inte glass heller för den delen så det är heeeeeeelt lugnt. är så nöjd med mina intoleranser ändå

men det är kul att höra att det finns folk som älskar glass och mat. jag tycker att de flesta tjejer nuförtiden bara pratar om att de inte kan äta sånt för att de blir tjocka osv. Är helt obotligt tråkigt att lyssna på. Så babbla på om glass du. Jag bliru glad över att du är så entusiastisk.

visst kan man göra själv...men vem orkar. Näe får jag bara lite vin så sk*iter jag i allt vad glass, kakor och bullar heter. är inte alls en sånn sort.

usch ja symptom...
    jag hade ju ALLA symptom förra månaden. Även de som jag känner nu....så mensen kommer nog som ett brev på posten i helgen. jag orkar inte hoppas längre

• nu är jag fruL

moppy: tror inte heller att det är någon som helst fara. det enda som skulle kunna hända är vel att det inte blir något. Jag tro inte att det kan vara någon som helst fara för fostret . om du nu inte har någon skum sjukdom typ gulafebern eller så. men det hade du nog märkt.

nej producera på och lycka till

snartis: ahhhhhhhhhhhh vad du är duktig. Blir så avis som sitter ute i skogen i hålan... dessutom har jag inte haft tid att köpa grejer på år och dar

Ha ha ha
    när det kom fram att cicci VISST haft symptom. ja då vågar alla mionsann känna efter och känna molvärk osv
    intressant!
    tror på dig snartis, jag tror du kommer att plussa, du var så nära förra gången.

• nu är jag fruL

mindre: ja den molvärken har jag också tyvvär haft och blivit lurad av
    massa gaser kom det också...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???