När märker man av att man är...GRAVID???
*you go girl* Mindre
*you go girl* Mindre
Vilka smaker käkar ni av Ben & Jerry?
Måste skryta lite och säga att mitt jobb hjälpte till med lanseringen av B&J.
Fick äta deras glass på jobbet i veckor :)
Gillade kak-smaken...
Enda nackdelen med dessa glassar är att de är så bra(ingen luft) och då inte kan ätas på en gång :(
Är ett glassmonster och vill äta på en gång!!
hmm fast då kanske babyen kommer heta Ben eller Jerry?
*Helnöjd Snartis kommer tillbaka*
Hittade minsann snygga julgardiner på lunchen och var bara tvungen att köpa underlägg med tomtar på. Dessa såg ut som CARTMAN med luva, helt underbart!! Ja Nenne det stämmer :D
symptomer, ja måste säga att jag har haft lite molvärk i tjejemagen till och från idag.
Moppy: tror inte det är någon fara, skulle din kropp säga nej så blir det nog inget alls. Pippa på ni bara :D
Ja, julstök är underbart!
Har ni läst Elvis i Metro igår+idag tjejer? Känner så väl igen oss i situationen *asg*
Mindre: det blev enkla beiga med röd+vit hjärtan på. Tänkte köpa gardinrena som matchade underläggen men skulle nog blivit liiiiite för mkt :D
Jag byter gardiner,kuddfodral mm flera gånger per år hemma, gillar förnyelse.
Start September: Bra info, det var som jag misstänkte.
start september: Japp det vill vi alla och det är helt rätt tråd att prata om det :)
Tycker att det är lite konstigt att kroppen spelar oss ett spratt så fort efter ÄL. Varför är det då? Kan det inte vänta en vecka?
Mindre: Du behöver inte slänga sakerna, utan ibland flyttar jag bara runt mellan olika rum, då känns det lite roligare