• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

En överraskning skulle vara: Oj, var jag gravid? Man vet ju att det blir antingen eller, inte så stor överraskning. Jag skulle också vilja veta könet, så att man kan planera inköp och namn.

Snart så, Hur var bullmastiffen? (har inte kvar länken). Jag var i likhet med Frejis bulldog.

• Page

Jag tror att det tar upp till 3 månader om man beställer en vagn. Köper man en begagnad kan det vara lagom att köpa den en månad innan förlossningen.

Håller med att bårder går bort! Ljus grund, normala möbler (ingen musse pigg-säng) och fina leksaker och böcker vill jag ha i "mitt" barnrum. De gör så fula och överdrivna barnrum på Extreme home...har någon sett det programet? Den typen av rum är skräcken för mig.

• Page

Inte illa att få bisolvon i födelsedagspresent! Varje gravidwannebes dröm! Grattis i efterskott Sweetstreet!!!

• Page

Hmm, jag hade tänkt att jag skulle hänga här på dagen och förpesta tråden med alla möjliga konstiga och OT-kommentarer men så strejkar min uppkoppling!

• Page

Pust och stöön...har inte vågat skriva något innan FruL visade upp sig här. Jag har en förmåga att vara hemskt negativ och när alla andra nojade upp sig ville jag inte skrika: "Ring till alla sjukhus!!". Ni skulle bara veta hur många gånger min man har varit utsmetad på vägen (för min inre syn).
    Kan inte vi införa att alla som brukar vara här dagligen och skriva höra av sig så att man vet att allt är ok?

Först var det Muggles som låg under ett takras i Tyskland, sen är Jessie försvunnen. Lapinette måste ha kommit fram väl för jag såg inget om flygkrascher på nyheterna...och sen FruL.

Ja, jag är sjuk i huvudet!

NU, ska jag läsa ikapp. Har skrollat som en galning efter Boris mammas nick och inte läst något.

• Page

Frejis, Fy fan för kärringen! Hoppas att du har sparat några av Sweets portionskramar. Tänker på dig?

CicciL, Grattis till bulan! Äntligen ett tecken som syns utanpå!

Snart så, Hoppas att färgen blev lyckad! Är det du som färgar lilarött? Hmm, minnet?

Honungsjohanna, Jag smög runt här i minst en månad innan jag ?vågade? yttra mig. Eller erkänna för mig själv hur besatt jag verkligen har blivit.

Sweet, Hehehe, semesterträning fortsätter! Jag är grymt besviken att det inte har blivit någon skillnad på två veckor!! Vafan?? Jag har ju tränat stenhårt och lider av diverse muskelskador.

FruL, Du kan sicka Boris på rockskola till oss också. Tillsamman borde vi täcka in hela rockens historia.

BRA jobbat tjejer! Trumpeten ljuder högt här i hålan! Katten stämmer in.

• Page

Appråpå (var sitter p:na egentligen??) svans...vad säger ni om muffen? Penis, snopp, ja, även k*k känns helt ok tycker jag men jag har inget bra ord för det kvinnliga könsorganet. Alltid problem hon gyn: "Ja, jag känner mig lite torr i fi...äh...vagi...jag menar slidan". Hittar inget bra neutralt ord, antngen låter det grovt eller kliniskt.

• Page

Har redan gått långt fram i tiden och funderar på vad jag ska läsa mitt barn att säga. Urrk, framstjärten går bort. Just nu ligger penis och vagina som bästa alternativ.

• Page

Håller med dig Sweet angående homosexualitet och konstiga fördomar. SJUKT!!

• Page

Sweet, Jag har schizofren musiksmak och kan skaka rumpan även till schlager! Variation rules!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???