När märker man av att man är...GRAVID???
Nån hann före.
Jag hör ju i och för sig också rätt illa. Bra att ringa många.
Har en kamera i väskan. Alltid redo!
Nån hann före.
Jag hör ju i och för sig också rätt illa. Bra att ringa många.
Har en kamera i väskan. Alltid redo!
Det är säkert rökhosta jag fått Sweet. Du försökte ju få mig att sluta elda, men gjorde jag som du sa - nej.
Fast förresten så var det ju inte jag som eldade. Hmm...det måste varit röken från när jag försökte steka biff till salladen i fredags. Skyller på Snartis då, som drog upp idén om biff och sallad. ;)
(Som i och för sig var jättegot.)
FruL - maken min VILL köpa en liten delfin till mig. Eller nåt annat skoj. Vet inte om han skulle bli less om jag valde något stort. :?
Fast vi funderar på att nätshoppa i alla fall. Hinner ju inte ut på stan i egna ärrenden mellan alla julklappar.
Nä - inte vill jag bli hostig av plusdimma. Hur ska jag då klara av att vara gravid i 9 månader.
Det kan ju vara allmän menshostighet. Bäst jag slutar ha mens omedelbart! För visst är hosta ett vanligt menssymptom???
Tur för mig att nästa ÄL är veckan före jul, och inte julveckan. Hugaligen för att behöva roa sig i det tysta hos svärföräldrarna!
Ska shoppa stickor i veckan, så att jag är redo till helgen. Tar Bisolvon, om inte annat så för hostans skull. Det är ju ytterst retsamt att drabbas av hostattacker när det är som roligast - även om maken tycker det känns skoj. :D
Du ska se att du får må bra snartis. Skaffa hem åksjukepiller, färsk ingefära, torra kex och annat mot ev illamående. Sen kanske illamående experten Brudsommar kan komma med någora tips också om det vill sig illa.
Och känns det riktigt eländigt - tänk på Cicci som blir glad av en liten spya. :D
Aj då, skulle tagit med torra skorpor till Snartis ikväll.
Hur ska du nu klara en flottig hamburgare, med LÄSK, och så en söt cookie ovanpå???
Jag läste lite fel först, och tyckte det stod "Bubbla".
Passade så bra eftersom Snartis kände sig rapig. :)
Pickn och Bubbla. Eller Bubbl kanske - i androgynitetens namn. :)
Nä - Mini blir först om jag skulle få tre barn. De två första kommer att få projektnamnen Mindre och Minst. Så när jag jobbar på projekt två får jag väl byta alias till Mini - "Many years from now..." (Nån som hängde med på den truddilutten?)
Fast det kan ju bli jobbigt för er när jag hänger kvar här, och både projektet och jag kallas mindre. Nåja, då får jag byta namn. "Mindres mamma". Mindre fick namnet först.
Insåg att min truddelutt kan antyd att jag vill få barn nr 2 när jag är 64. HELT RÄTT!!! Absolut inte ens barn nr 1 före 33! *tjoar så att alla hör*
When I'm Sixty-Four (Lennon/McCartney)
When I get older losing my hair,
MANY YEARS FROM NOW.
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings bottle of wine.
If I'd been out till quarter to three
Would you lock the door,
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four.
You'll be older too,
And it you say the word,
I could stay with you.