• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

hohoho!!

Jack Russel terrier
    Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.

• nenne78

hahah! he sweetie!
    Det blev ett kort inlägg eftersom min chef envisas med att dyka upp hela tiden. Men nu är jag hemma igen och har bara maken att oroa mig för.

Det var kul! Var lite skärrad eftersom jag inte hittade brudarna direkt. Så jag satt själv ett tag och åt fil och müsli, muffins och drack te och hoppades att någon skulle dyka upp runt frukostbordet som liknade någon av dem jag sett på bild. Som tur var såg jag dem (såklart närmast pannkakorna, what was I thinking?!?!?!)

Det blev lite märkligt när vi pratade om pappersmuffar och aladåber på riktigt, för jag hann tänka en hundradels sekund "herregud, så där kallar vi det på BT också" Jag tänker lite tokigt (eller inte alls) ibland.

• nenne78

jack russelterrier stämmer väl på mig, framför allt : de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning.

Nu ropar maken att det är mat. *suckar* jaja, vi hörs väl senare då...

ha det gott!!!

• nenne78

en halv tumme räcker bra till mig!
    Jag har ändå inga symptom, vi hade sex 2 dagar före ÄL och inget på flera dagar efteråt. Så det borde inte blitt nåt, för då fattar jag ingenting.

• nenne78

MIndre och Freijs! Hur har pappersmuffandet gått? Några spår?!?!?

• nenne78

mindre
    oohaahahahaha! Det har hänt mig med, fast med en diskmaskin på ett äldreboende och alla muppar satt och glodde stumma när jag sprang runt med moppen som en vettvilling...

• nenne78

Men det känns tryggt att du fått uppleva det hemma också, så att man slipper fundera om golvet verkligen blir rent av Ariel Color.

• nenne78

hihi, kanske det. Men där var det plastgolv så det var ingen fara. Men det blir MYCKET SKUM!

• nenne78

å så slutar det aldrig utan bara fortsätter. Värsta Ibizapartyt.

• nenne78

wwweeeh mindre - hoppas, hoppas, hoppas!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???