Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL - jag kanske kan få komma och klappa katter en annan dag också?

Vi borde verkligen skaffa en katt eller två i uppiggande syfte. Eller avstressande. Sak samma. :) Problemet vore ju att slita maken från katterna, han är om möjligt än mer kattig än jag. :)

• Liten med Mindre

Tänk *tindrar med ögonen* att få dricka champagne för 5 på nyår. (Eller för 6 kanske...)

Fast vi skulle ju fnissa så hejdlöst att det inte blev nåt av. :D

• Liten med Mindre

koko - ditt trådiga snigelslem igår slog alla rekord. Precis som alla dina symptom.

• Liten med Mindre

Servicen slog också alla dåliga rekord, nästan. Till och med i nybörjarklassen. Tur att stämningen var så på topp ändå.

• Liten med Mindre

Nenne - koko fastnade i sina egna snigelspår påväg till toan. :)

(vita, trådiga och vältuggade - utdraget mellan stolen och kokos byxor. Misstänkt doft av stimorol...)

• Liten med Mindre

Jo - det är nog mycket man inte vet om sina föräldrar. Och som de inte vet om oss.

Läste på Aftonbladet en del om tonåringar och deras föräldrar, kriser och hantering av dessa. Verkar verkligen jobbigt. Känns som att småbarnsåren inte kommer att vara något i jämförelse.

Det kan ju vara bra att vara beredd...

• Liten med Mindre

Via mormor och min syster har jag fått veta att min mamma gjort typ 4 aborter i sin ungdom!

Det enda jag fått höra från henne är att "O, var försiktig - jag hade jättelätt att bli gravid - så det kan hända dig med".

I wish...!

• Liten med Mindre

FruL - visst var det du som var "virvel-flicka" bland mejladresserna?

Page - nä, någon hemsida har vi inte skaffat för tråden. Fast om i framtiden känner för att lämna BT så kan maken säkert ordna med ett eget forum. Fast då missar vi trevliga nytillskott förstås.

• Liten med Mindre

*viskar*

Page - snabba dig att skicka en film, så att inte FruL blir ledsen. ;)

*högt*

Öhm, jo, ska skicka vidare bilder från vår trädgårdsmästare Page. :)

Har tyvärr inte sett till Sweets länk, men den kanske hålls gisslan till bilderna anlänt i NY.

• Liten med Mindre

Åh, nu får jag gå från jobbet också. :) Iväg och cykla och bli uppiggad, innan jag ska rusa hem och krama Mannen. :) Mmmmmassor.

Kram!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???