• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Ingen av er är några "fetton" precis så ni kommer rasa i vikt vid ammningen! Ja, om ni har planerat att amma förstås, försöker inte pressa någon!

• Page

Jag har pytteproblem med att klä mig vuxet. Allt det jag gillar är för ungdomligt (jättekorta kjolar osv). Sen är det också en fråga vad man definierar som "vuvenkläder".

• Page

Stretch kan väl vara en stil??

• Page

Snart så, Jag utgår från korten jag har sett och på dessa är ingen ens knubbig!

Men man är ju själv van vid sin kropp så går man upp 10 kilo så förstår jag att du känner dig "tung". Det är inget som en utomstående betraktare ser!

Hahaha...tom Nenne kände sig "fet" sa hon ju!

Ni verkar vara dock långa allihop!

• Page

Cabaretkulturen startar väl i Tyskland under kriget någon gång?

• Page

Personligen så ser jag fram emot att bli fet under en eventuell graviditet. Skulle vara roligt att vara frodig med stora tuttar!

• Page

Hahahahaha FruL! Tack för att du har gett mig en stil! Äntligen efter alla dessa år!!

• Page

Fast jag är bara slampig nedtill! Halvslampa?

• Page

Fan, stringen avslöjade mig! Ja, hej, jag heter Page och jag är en porrig slampa!

• Page

Hur mycket jag än tycker om djur är jag livrädd för hästar. De är bara stora och luktar. *hukar mig för slag*

Och jag vill absolut inte amma! *förväntar mig stryk*

• Page

Äh, hängtuttar får man ju i alla fall av graviditet...fast det är klart, med en ny (förhoppningsvis gravid en) kommer jag kunna locka andra kunder också! Aha...affärsidé!

Hmm...undrar om det finns korta kjolar med en sån där extra magstretchsak?

• Page

Jag undvek den omtalade dokumentären!

Bäst att jag avlägsnar mig innan jag börjar diskutera ännu konstigare saker!

• Page

Snart dags för ÄL så jag kommer säkert kunna hålla mig till ämnet!

Hejdå, ha en bra dag alla!

/Musikalälskade slampan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???