morrn morrn
japp nu är morgonpasset här och har läst igenom flera sidor. Ni har varit flitaiga. Bravo
Välkommen hem muggles och vad kul att ni hade det bra. Kanske var det det avslappnade läge som krävdes för en trådkusin, vi kan ju hoppas...
koko: fyyyyyyyyyyyyyy vad skönt att de tog hand om dig så bra. Åh vad skönt det måste kännas. Vilken härlig känsla att bli så bra omhändertagen att du nästan längtar till op.
Men gyn på sös är fruktansvärt bra, jag håller med. Jag har gått därmånga gånger med mina problem. Bla så gjorde jag laser behandling (eller frys hmmm) efter cellförändringar där. Skirtbra.
Jag hoppas att få remiss dit. Jag ringde till dom också, men utan remiss så kan jag inte få tid förräns i april och så länge kan jag inte vänta.Hoppas hopppas hoppas på remiss.
koko: så det kan vara cystor du har och inte endo men är inte det konstigt att de inte sett skillnaden tidigare? Eller misstar man ofta dom?
Jag läste att ni haft just en diskussion om cystor. Jag har haft MASSOR!!!!!!!!!!! Ett tag hade jag oerhörda problem och fick cyctor som sprack varje månad vid mens. INTE skönt ska jag säga. och vad jag fick höra är att cystor är vanligt men många känner inte ens av dom.
Dom är i de allra flesta fallen även ofarligt. MEN om man som MIG haft problem med många så kan man få kroniska fel på äggstockarna...
känne som YTTERLIGARE ett skäl till att få stockarna kollade eller hur ?
sweet: jo jag tror att du visst kan känna av en ev grav redan nu. Vissa verkar ju känna tillochmed när ägget blir befruktat. jag tror definitivt att du kan känna något.